TTW
TTW

ສາຍ​ການ​ບິນ Delta ປະ​ຕິ​ເສດ​ທີ່​ຈະ​ເກັບ​ພາ​ສີ​ກ່ຽວ​ກັບ​ເຮືອ​ບິນ Airbus

ວັນຈັນ, ເມສາ 14, 2025

A350 ເພີ່ມຂຶ້ນສູງເຫນືອເມກ

Delta ເສັ້ນທາງອາກາດ ໄດ້​ມີ​ທ່າ​ທີ​ອັນ​ໜັກ​ແໜ້ນ​ຕໍ່​ການ​ຈ່າຍ​ຄ່າ​ພາ​ສີ​ທີ່​ໄດ້​ວາງ​ອອກ​ມາ​ໃໝ່ ເຮືອບິນ Airbus, ການກໍານົດຕົວຢ່າງທີ່ມີທ່າແຮງສໍາລັບວິທີການອື່ນໆ ບັນທຸກຂົນສົ່ງຂອງສະຫະລັດ ອາດຈະຕອບສະຫນອງຕໍ່ນະໂຍບາຍການຄ້າໃນປະຈຸບັນ. ມາຮອດວັນທີ 13 ເມສາ 2025, ອຸດສາຫະກໍາການບິນກໍາລັງປະເຊີນກັບຄວາມບໍ່ແນ່ນອນອັນໃຫຍ່ຫຼວງ ເນື່ອງຈາກສາຍການບິນ, ລວມທັງ Delta, ປະເມີນວິທີການຈັດການການຈັດສົ່ງເຮືອບິນໃນສະພາບແວດລ້ອມອັດຕາພາສີທີ່ເຫນັງຕີງທີ່ສ້າງຂຶ້ນໂດຍນະໂຍບາຍການຄ້າຂອງສະຫະລັດທີ່ຜ່ານມາ.

ຈຸດຢືນຂອງ Delta ກ່ຽວກັບອັດຕາພາສີແລະການຈັດສົ່ງເຮືອບິນ

ໃນລະຫວ່າງການ ການໂທລາຍໄດ້ Q1 ຂອງ Delta, ຊີອີໂອ Ed Bastian ເຮັດໃຫ້ມັນຊັດເຈນວ່າສາຍການບິນຈະບໍ່ດູດເອົາຄ່າໃຊ້ຈ່າຍເພີ່ມເຕີມຂອງ ອັດຕາພາສີ imposed ສຸດ ການຈັດສົ່ງເຮືອບິນ Airbus. ທ່ານ Bastian ກ່າວວ່າ "ພວກເຮົາຈະບໍ່ຈ່າຍຄ່າພາສີການຈັດສົ່ງເຮືອບິນໃດໆທີ່ພວກເຮົາປະຕິບັດ," ໂດຍຊີ້ໃຫ້ເຫັນວ່າ Delta ຕັ້ງໃຈທີ່ຈະເລື່ອນການຈັດສົ່ງແທນທີ່ຈະຍອມຮັບພາລະທາງດ້ານການເງິນ. ໄດ້ ອັດຕາພາສີ 10% ໃນປັດຈຸບັນ ກ່ຽວກັບເຮືອບິນ Airbus, ທີ່ຖືກຢຸດຊົ່ວຄາວຢ່າງຫນ້ອຍ 90 ມື້, ສາມາດສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ການຈັດສົ່ງທີ່ກໍານົດໄວ້ຂອງ Delta, ລວມທັງ. A350, 1000, A330, 900, ແລະ A220 ເຮືອບິນ.

ການ​ໂຄ​ສະ​ນາ

ທ່າ​ທີ​ຂອງ Delta ສະທ້ອນ​ໃຫ້​ເຫັນ​ເຖິງ​ການ​ເພິ່ງ​ພາ​ອາ​ໄສ​ຕໍ່​ເຮືອບິນ Airbus ຂອງ​ສາຍ​ການບິນ​ທີ່​ເປັນ​ສ່ວນ​ໜຶ່ງ​ຂອງ​ຕົນ ໂຄງການຕໍ່ອາຍຸເຮືອ. ອັດຕາພາສີໃໝ່ແມ່ນເປັນສິ່ງທ້າທາຍອັນໃຫຍ່ຫຼວງຕໍ່ຍຸດທະສາດຂອງ Delta ໃນການປ່ຽນຍົນເກົ່າ, ປະສິດທິພາບໜ້ອຍລົງດ້ວຍຮູບແບບທີ່ທັນສະໄໝ, ປະຢັດນ້ຳມັນ. Bastian ຍັງໄດ້ເນັ້ນຫນັກວ່າຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຊື້ເຄື່ອງບິນທີ່ມີອັດຕາພາສີ 20% ຈະເຮັດໃຫ້ຄະນິດສາດສໍາລັບການຊື້ເຫຼົ່ານີ້ມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນການຢືນຢັນ, ໂດຍອ້າງເຖິງຄວາມເຄັ່ງຕຶງທາງດ້ານການເງິນທີ່ມັນຈະວາງຢູ່ໃນສາຍການບິນ.

ຄວາມເຄັ່ງຕຶງກັບ Airbus ແລະຜົນກະທົບຕໍ່ອຸດສາຫະກໍາທີ່ກວ້າງຂວາງ

ທ່າ​ທີ​ແຂງ​ກະດ້າງ​ຂອງ Delta ກ່ຽວ​ກັບ​ອັດຕາ​ພາສີ​ໄດ້​ສ້າງ​ຄວາມ​ເຄັ່ງ​ຕຶງ​ກັບ Airbus, ເຊິ່ງກ່ອນຫນ້ານີ້ໄດ້ແນະນໍາວ່າມັນອາດຈະຈັດລໍາດັບຄວາມສໍາຄັນໃນການຈັດສົ່ງລູກຄ້ານອກສະຫະລັດຖ້າອັດຕາພາສີຂັດຂວາງຂະບວນການນໍາເຂົ້າ. ເຖິງວ່າຈະມີນີ້, Delta ໄດ້ຢືນຢັນວ່າມັນກໍາລັງເຮັດວຽກຢ່າງໃກ້ຊິດກັບ Airbus ເພື່ອຊອກຫາການແກ້ໄຂທີ່ຫຼຸດຜ່ອນຜົນກະທົບຂອງອັດຕາພາສີ.

ຂໍ້​ຂັດ​ແຍ່ງ​ດ້ານ​ພາ​ສີ​ມີ​ຄວາມ​ໝາຍ​ອັນ​ກວ້າງ​ຂວາງ​ຕໍ່​ອຸດ​ສາ​ຫະ​ກຳ​ການ​ບິນ, ມີ​ທ່າ​ແຮງ​ທີ່​ຈະ​ຊັກ​ຊ້າ ອຸ​ປະ​ກອນ​ເຮືອ​ບິນ​ ແລະ ເຄື່ອງຈັກເຊິ່ງປົກກະຕິແລ້ວສາຍການບິນຂອງສະຫະລັດຈະສັ່ງລ່ວງໜ້າຫຼາຍປີ. ເປັນ ຄວາມ​ສັບ​ສົນ​ພາ​ສີ​ ສືບຕໍ່, ອຸດສາຫະກໍາປະເຊີນກັບຄວາມສ່ຽງຂອງຕາຕະລາງການຂັດຂວາງແລະການຈັດສົ່ງທີ່ຊັກຊ້າ, ຜົນກະທົບຕໍ່ການຂະຫຍາຍເຮືອແລະຍຸດທະສາດການທົດແທນ.

ຕຳແໜ່ງທີ່ຈອງເພີ່ມເຕີມຂອງ United Airlines

ກົງ​ກັນ​ຂ້າມ​ກັບ​ຫຼັກ​ໝັ້ນ​ອັນ​ໜັກ​ແໜ້ນ​ຂອງ Delta, United Airlines (UA) ໄດ້ປະຕິບັດວິທີການສະຫງວນຫຼາຍຕໍ່ກັບບັນຫາ. CEO Scott Kirby ສະ​ແດງ​ການ​ສະ​ໜັບ​ສະ​ໜູນ​ນະ​ໂຍ​ບາຍ​ດ້ານ​ພາ​ສີ​ຂອງ​ບໍ​ລິ​ຫານ​ອາ​ເມ​ລິ​ກາ, ໂດຍ​ໃຫ້​ເຫດຜົນ​ວ່າ ມາດ​ຕະ​ການ​ດັ່ງ​ກ່າວ​ໄດ້​ຖືກ​ອອກ​ແບບ​ເພື່ອ​ຊຸກ​ຍູ້​ການ​ເຕີບ​ໂຕ​ທາງ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​ແລະ​ສ້າງ​ວຽກ​ເຮັດ​ງານ​ທຳ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ​ຢູ່​ພາຍ​ໃນ​ອາ​ເມ​ລິ​ກາ. ຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ຕໍາແຫນ່ງນີ້ປະກົດວ່າກົງກັນຂ້າມ, ເນື່ອງຈາກຜົນກະທົບທາງລົບທີ່ອາດຈະເກີດຂື້ນຂອງອັດຕາພາສີຕໍ່ທຸລະກິດສາກົນຂອງສາຍການບິນ.

ໃນຂະນະທີ່ການສະຫນັບສະຫນູນຂອງ United ອາດຈະສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມພະຍາຍາມທີ່ຈະຮັກສາຄວາມສໍາພັນທາງບວກກັບການບໍລິຫານ, ມັນເຮັດໃຫ້ເກີດຄໍາຖາມກ່ຽວກັບຜົນສະທ້ອນທີ່ກວ້າງຂວາງຂອງນະໂຍບາຍດັ່ງກ່າວຕໍ່ຂະແຫນງການບິນ. ນັກວິເຄາະເສດຖະກິດ ໄດ້ສັງເກດເຫັນວ່າລາຍຮັບຂອງສາຍການບິນແມ່ນເຊື່ອມຕໍ່ຢ່າງໃກ້ຊິດກັບ GDP growth, ສ້າງ​ນະ​ໂຍ​ບາຍ​ທີ່​ສາ​ມາດ​ຂັດ​ຂວາງ​ການ​ຄ້າ​ແລະ​ສະ​ຖຽນ​ລະ​ພາບ​ດ້ານ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​ກ່ຽວ​ກັບ​ບັນ​ຫາ​ຂອງ​ອາ​ເມລິ​ກາ​.

ຄວາມບໍ່ແນ່ນອນໃນບັນດາສາຍການບິນອື່ນໆຂອງສະຫະລັດ

ການຕອບສະຫນອງອຸດສາຫະກໍາທີ່ກວ້າງຂວາງຕໍ່ກັບອັດຕາພາສີໄດ້ຖືກປະສົມ, ມີຫຼາຍ ສາຍການບິນໃຫຍ່ຂອງສະຫະລັດ, ເຊັ່ນ​ວ່າ ສາຍການບິນອາເມລິກາ ແລະ Southwest Airlines, ຍັງຄົງງຽບຢູ່ໃນເລື່ອງດັ່ງກ່າວ. ຄວາມມິດງຽບນີ້ສາມາດຊີ້ບອກໄດ້ ວິທີການລໍຖ້າແລະເບິ່ງ, ກັບສາຍການບິນປະເມີນວ່າສະຖານະການພັດທະນາແນວໃດກ່ອນທີ່ຈະອອກຄໍາຖະແຫຼງສາທາລະນະຫຼືການປ່ຽນແປງຍຸດທະສາດການຈັດຊື້ຂອງພວກເຂົາ.

ການຂາດການຕອບສະຫນອງທີ່ຊັດເຈນຈາກຜູ້ໃຫ້ບໍລິການອື່ນໆເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມບໍ່ແນ່ນອນກ່ຽວກັບວ່າວິທີການຂອງ Delta ຈະກາຍເປັນມາດຕະຖານອຸດສາຫະກໍາຫຼືຍັງຄົງຢູ່ຂ້າງນອກ. ສາຍການບິນມັກຈະປະເຊີນກັບຄວາມກົດດັນທີ່ຄ້າຍຄືກັນແລະໃນທີ່ສຸດອາດຈະສອດຄ່ອງກັບຈຸດຢືນຂອງ Delta ຖ້າສະຖານະການອັດຕາພາສີຍັງສືບຕໍ່.

ຜົນກະທົບທາງດ້ານເສດຖະກິດ ແລະຄວາມບໍ່ແນ່ນອນດ້ານອຸດສາຫະກໍາ

ສະຖານະການອັດຕາພາສີທີ່ພັດທະນາໄດ້ນໍາສະເຫນີຄວາມສັບສົນທີ່ສໍາຄັນເຂົ້າໄປໃນ ການຕັດສິນໃຈຈັດຊື້ເຮືອບິນ ສໍາລັບສາຍການບິນສະຫະລັດ. ຕາມປະຫວັດສາດ, ຂະແຫນງການບິນອະວະກາດໄດ້ດໍາເນີນການພາຍໃຕ້ຂໍ້ຕົກລົງທີ່ບໍ່ມີພາສີ, ເຮັດໃຫ້ສະພາບແວດລ້ອມໃນປະຈຸບັນເປັນສິ່ງທ້າທາຍທີ່ບໍ່ເຄີຍມີມາກ່ອນ. ໄດ້ ຄວາມບໍ່ແນ່ນອນ ອ້ອມຂ້າງນະໂຍບາຍເຫຼົ່ານີ້ໄດ້ເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມສັບສົນໃນລະບົບຕ່ອງໂສ້ການສະຫນອງ, ມີການຂົນສົ່ງຈໍານວນຫນຶ່ງ ເຄື່ອງຈັກ ປະເຊີນກັບການຊັກຊ້າຍ້ອນວ່າບໍລິສັດເຮັດວຽກເພື່ອປະຕິບັດຕາມກົດລະບຽບການຄ້າທີ່ມີການປ່ຽນແປງ.

ໃນຖານະເປັນສາຍການບິນສະຫະລັດ, Airbus​ແລະ​ຜູ້​ມີ​ສ່ວນ​ກ່ຽວຂ້ອງ​ອື່ນໆ​ຈະ​ໄປ​ເບິ່ງ​ພູມ​ສັນຖານ​ທີ່​ສັບສົນ​ນີ້, ຍັງ​ຄົງ​ຕ້ອງ​ເບິ່ງ​ວ່າ​ສະຖານະ​ການ​ຈະ​ເລີ​ນ​ເຕີບ​ໂຕ​ແນວ​ໃດ​ແລະ​ຈະ​ບັນລຸ​ການ​ແກ້​ໄຂ. ສິ່ງທີ່ເຫັນໄດ້ຊັດເຈນ, ແມ່ນວ່າການຂັດແຍ້ງກ່ຽວກັບອັດຕາພາສີໃນປະຈຸບັນສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງການຂັດຂວາງຢ່າງໃຫຍ່ຫຼວງໃນການສ້າງຕັ້ງມາດົນນານ. ການຮ່ວມມືດ້ານການບິນທົ່ວໂລກ, ອາດຈະສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ອຸດສາຫະກໍາການບິນສໍາລັບປີຂ້າງຫນ້າ.

ການ​ໂຄ​ສະ​ນາ

ແບ່ງປັນຢູ່:

ຈອງຈົດຫມາຍຂ່າວຂອງພວກເຮົາ

ກັບປະເທດຄູ່

ຢູ່-TTW

ຈອງຈົດຫມາຍຂ່າວຂອງພວກເຮົາ

ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ​ຕ້ອງ​ການ​ທີ່​ຈະ​ໄດ້​ຮັບ​ຂ່າວ​ການ​ເດີນ​ທາງ​ແລະ​ການ​ປັບ​ປຸງ​ເຫດ​ການ​ການ​ຄ້າ​ຈາກ Travel And Tour World. ຂ້ອຍໄດ້ອ່ານແລ້ວ Travel And Tour World'sຂໍ້ມູນຄວາມເປັນສ່ວນຕົວ.

ເລືອກພາສາຂອງທ່ານ

ຂ່າວພາກພື້ນ

ເອີຣົບ

ອາເມລິກາ

ຕາເວັນອອກກາງ

ອາຊີ