ວັນຈັນ, ເມສາ 14, 2025
Delta ເສັ້ນທາງອາກາດ ໄດ້ມີທ່າທີອັນໜັກແໜ້ນຕໍ່ການຈ່າຍຄ່າພາສີທີ່ໄດ້ວາງອອກມາໃໝ່ ເຮືອບິນ Airbus, ການກໍານົດຕົວຢ່າງທີ່ມີທ່າແຮງສໍາລັບວິທີການອື່ນໆ ບັນທຸກຂົນສົ່ງຂອງສະຫະລັດ ອາດຈະຕອບສະຫນອງຕໍ່ນະໂຍບາຍການຄ້າໃນປະຈຸບັນ. ມາຮອດວັນທີ 13 ເມສາ 2025, ອຸດສາຫະກໍາການບິນກໍາລັງປະເຊີນກັບຄວາມບໍ່ແນ່ນອນອັນໃຫຍ່ຫຼວງ ເນື່ອງຈາກສາຍການບິນ, ລວມທັງ Delta, ປະເມີນວິທີການຈັດການການຈັດສົ່ງເຮືອບິນໃນສະພາບແວດລ້ອມອັດຕາພາສີທີ່ເຫນັງຕີງທີ່ສ້າງຂຶ້ນໂດຍນະໂຍບາຍການຄ້າຂອງສະຫະລັດທີ່ຜ່ານມາ.
ໃນລະຫວ່າງການ ການໂທລາຍໄດ້ Q1 ຂອງ Delta, ຊີອີໂອ Ed Bastian ເຮັດໃຫ້ມັນຊັດເຈນວ່າສາຍການບິນຈະບໍ່ດູດເອົາຄ່າໃຊ້ຈ່າຍເພີ່ມເຕີມຂອງ ອັດຕາພາສີ imposed ສຸດ ການຈັດສົ່ງເຮືອບິນ Airbus. ທ່ານ Bastian ກ່າວວ່າ "ພວກເຮົາຈະບໍ່ຈ່າຍຄ່າພາສີການຈັດສົ່ງເຮືອບິນໃດໆທີ່ພວກເຮົາປະຕິບັດ," ໂດຍຊີ້ໃຫ້ເຫັນວ່າ Delta ຕັ້ງໃຈທີ່ຈະເລື່ອນການຈັດສົ່ງແທນທີ່ຈະຍອມຮັບພາລະທາງດ້ານການເງິນ. ໄດ້ ອັດຕາພາສີ 10% ໃນປັດຈຸບັນ ກ່ຽວກັບເຮືອບິນ Airbus, ທີ່ຖືກຢຸດຊົ່ວຄາວຢ່າງຫນ້ອຍ 90 ມື້, ສາມາດສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ການຈັດສົ່ງທີ່ກໍານົດໄວ້ຂອງ Delta, ລວມທັງ. A350, 1000, A330, 900, ແລະ A220 ເຮືອບິນ.
ການໂຄສະນາ
ທ່າທີຂອງ Delta ສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນເຖິງການເພິ່ງພາອາໄສຕໍ່ເຮືອບິນ Airbus ຂອງສາຍການບິນທີ່ເປັນສ່ວນໜຶ່ງຂອງຕົນ ໂຄງການຕໍ່ອາຍຸເຮືອ. ອັດຕາພາສີໃໝ່ແມ່ນເປັນສິ່ງທ້າທາຍອັນໃຫຍ່ຫຼວງຕໍ່ຍຸດທະສາດຂອງ Delta ໃນການປ່ຽນຍົນເກົ່າ, ປະສິດທິພາບໜ້ອຍລົງດ້ວຍຮູບແບບທີ່ທັນສະໄໝ, ປະຢັດນ້ຳມັນ. Bastian ຍັງໄດ້ເນັ້ນຫນັກວ່າຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຊື້ເຄື່ອງບິນທີ່ມີອັດຕາພາສີ 20% ຈະເຮັດໃຫ້ຄະນິດສາດສໍາລັບການຊື້ເຫຼົ່ານີ້ມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນການຢືນຢັນ, ໂດຍອ້າງເຖິງຄວາມເຄັ່ງຕຶງທາງດ້ານການເງິນທີ່ມັນຈະວາງຢູ່ໃນສາຍການບິນ.
ທ່າທີແຂງກະດ້າງຂອງ Delta ກ່ຽວກັບອັດຕາພາສີໄດ້ສ້າງຄວາມເຄັ່ງຕຶງກັບ Airbus, ເຊິ່ງກ່ອນຫນ້ານີ້ໄດ້ແນະນໍາວ່າມັນອາດຈະຈັດລໍາດັບຄວາມສໍາຄັນໃນການຈັດສົ່ງລູກຄ້ານອກສະຫະລັດຖ້າອັດຕາພາສີຂັດຂວາງຂະບວນການນໍາເຂົ້າ. ເຖິງວ່າຈະມີນີ້, Delta ໄດ້ຢືນຢັນວ່າມັນກໍາລັງເຮັດວຽກຢ່າງໃກ້ຊິດກັບ Airbus ເພື່ອຊອກຫາການແກ້ໄຂທີ່ຫຼຸດຜ່ອນຜົນກະທົບຂອງອັດຕາພາສີ.
ຂໍ້ຂັດແຍ່ງດ້ານພາສີມີຄວາມໝາຍອັນກວ້າງຂວາງຕໍ່ອຸດສາຫະກຳການບິນ, ມີທ່າແຮງທີ່ຈະຊັກຊ້າ ອຸປະກອນເຮືອບິນ ແລະ ເຄື່ອງຈັກເຊິ່ງປົກກະຕິແລ້ວສາຍການບິນຂອງສະຫະລັດຈະສັ່ງລ່ວງໜ້າຫຼາຍປີ. ເປັນ ຄວາມສັບສົນພາສີ ສືບຕໍ່, ອຸດສາຫະກໍາປະເຊີນກັບຄວາມສ່ຽງຂອງຕາຕະລາງການຂັດຂວາງແລະການຈັດສົ່ງທີ່ຊັກຊ້າ, ຜົນກະທົບຕໍ່ການຂະຫຍາຍເຮືອແລະຍຸດທະສາດການທົດແທນ.
ກົງກັນຂ້າມກັບຫຼັກໝັ້ນອັນໜັກແໜ້ນຂອງ Delta, United Airlines (UA) ໄດ້ປະຕິບັດວິທີການສະຫງວນຫຼາຍຕໍ່ກັບບັນຫາ. CEO Scott Kirby ສະແດງການສະໜັບສະໜູນນະໂຍບາຍດ້ານພາສີຂອງບໍລິຫານອາເມລິກາ, ໂດຍໃຫ້ເຫດຜົນວ່າ ມາດຕະການດັ່ງກ່າວໄດ້ຖືກອອກແບບເພື່ອຊຸກຍູ້ການເຕີບໂຕທາງເສດຖະກິດແລະສ້າງວຽກເຮັດງານທຳເພີ່ມຂຶ້ນຢູ່ພາຍໃນອາເມລິກາ. ຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ຕໍາແຫນ່ງນີ້ປະກົດວ່າກົງກັນຂ້າມ, ເນື່ອງຈາກຜົນກະທົບທາງລົບທີ່ອາດຈະເກີດຂື້ນຂອງອັດຕາພາສີຕໍ່ທຸລະກິດສາກົນຂອງສາຍການບິນ.
ໃນຂະນະທີ່ການສະຫນັບສະຫນູນຂອງ United ອາດຈະສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມພະຍາຍາມທີ່ຈະຮັກສາຄວາມສໍາພັນທາງບວກກັບການບໍລິຫານ, ມັນເຮັດໃຫ້ເກີດຄໍາຖາມກ່ຽວກັບຜົນສະທ້ອນທີ່ກວ້າງຂວາງຂອງນະໂຍບາຍດັ່ງກ່າວຕໍ່ຂະແຫນງການບິນ. ນັກວິເຄາະເສດຖະກິດ ໄດ້ສັງເກດເຫັນວ່າລາຍຮັບຂອງສາຍການບິນແມ່ນເຊື່ອມຕໍ່ຢ່າງໃກ້ຊິດກັບ GDP growth, ສ້າງນະໂຍບາຍທີ່ສາມາດຂັດຂວາງການຄ້າແລະສະຖຽນລະພາບດ້ານເສດຖະກິດກ່ຽວກັບບັນຫາຂອງອາເມລິກາ.
ການຕອບສະຫນອງອຸດສາຫະກໍາທີ່ກວ້າງຂວາງຕໍ່ກັບອັດຕາພາສີໄດ້ຖືກປະສົມ, ມີຫຼາຍ ສາຍການບິນໃຫຍ່ຂອງສະຫະລັດ, ເຊັ່ນວ່າ ສາຍການບິນອາເມລິກາ ແລະ Southwest Airlines, ຍັງຄົງງຽບຢູ່ໃນເລື່ອງດັ່ງກ່າວ. ຄວາມມິດງຽບນີ້ສາມາດຊີ້ບອກໄດ້ ວິທີການລໍຖ້າແລະເບິ່ງ, ກັບສາຍການບິນປະເມີນວ່າສະຖານະການພັດທະນາແນວໃດກ່ອນທີ່ຈະອອກຄໍາຖະແຫຼງສາທາລະນະຫຼືການປ່ຽນແປງຍຸດທະສາດການຈັດຊື້ຂອງພວກເຂົາ.
ການຂາດການຕອບສະຫນອງທີ່ຊັດເຈນຈາກຜູ້ໃຫ້ບໍລິການອື່ນໆເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມບໍ່ແນ່ນອນກ່ຽວກັບວ່າວິທີການຂອງ Delta ຈະກາຍເປັນມາດຕະຖານອຸດສາຫະກໍາຫຼືຍັງຄົງຢູ່ຂ້າງນອກ. ສາຍການບິນມັກຈະປະເຊີນກັບຄວາມກົດດັນທີ່ຄ້າຍຄືກັນແລະໃນທີ່ສຸດອາດຈະສອດຄ່ອງກັບຈຸດຢືນຂອງ Delta ຖ້າສະຖານະການອັດຕາພາສີຍັງສືບຕໍ່.
ສະຖານະການອັດຕາພາສີທີ່ພັດທະນາໄດ້ນໍາສະເຫນີຄວາມສັບສົນທີ່ສໍາຄັນເຂົ້າໄປໃນ ການຕັດສິນໃຈຈັດຊື້ເຮືອບິນ ສໍາລັບສາຍການບິນສະຫະລັດ. ຕາມປະຫວັດສາດ, ຂະແຫນງການບິນອະວະກາດໄດ້ດໍາເນີນການພາຍໃຕ້ຂໍ້ຕົກລົງທີ່ບໍ່ມີພາສີ, ເຮັດໃຫ້ສະພາບແວດລ້ອມໃນປະຈຸບັນເປັນສິ່ງທ້າທາຍທີ່ບໍ່ເຄີຍມີມາກ່ອນ. ໄດ້ ຄວາມບໍ່ແນ່ນອນ ອ້ອມຂ້າງນະໂຍບາຍເຫຼົ່ານີ້ໄດ້ເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມສັບສົນໃນລະບົບຕ່ອງໂສ້ການສະຫນອງ, ມີການຂົນສົ່ງຈໍານວນຫນຶ່ງ ເຄື່ອງຈັກ ປະເຊີນກັບການຊັກຊ້າຍ້ອນວ່າບໍລິສັດເຮັດວຽກເພື່ອປະຕິບັດຕາມກົດລະບຽບການຄ້າທີ່ມີການປ່ຽນແປງ.
ໃນຖານະເປັນສາຍການບິນສະຫະລັດ, Airbusແລະຜູ້ມີສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງອື່ນໆຈະໄປເບິ່ງພູມສັນຖານທີ່ສັບສົນນີ້, ຍັງຄົງຕ້ອງເບິ່ງວ່າສະຖານະການຈະເລີນເຕີບໂຕແນວໃດແລະຈະບັນລຸການແກ້ໄຂ. ສິ່ງທີ່ເຫັນໄດ້ຊັດເຈນ, ແມ່ນວ່າການຂັດແຍ້ງກ່ຽວກັບອັດຕາພາສີໃນປະຈຸບັນສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງການຂັດຂວາງຢ່າງໃຫຍ່ຫຼວງໃນການສ້າງຕັ້ງມາດົນນານ. ການຮ່ວມມືດ້ານການບິນທົ່ວໂລກ, ອາດຈະສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ອຸດສາຫະກໍາການບິນສໍາລັບປີຂ້າງຫນ້າ.
ການໂຄສະນາ
ວັນພຸດ, ເມສາ 30, 2025
ວັນພະຫັດ, ພຶດສະພາ 1, 2025
ວັນພຸດ, ເມສາ 30, 2025
ວັນພຸດ, ເມສາ 30, 2025