TTW
TTW

ສະຫະລັດຮ່ວມກັບອັງກິດ, ຝຣັ່ງ, ຈີນ, ສະເປນ, ອີຕາລີ, ຍີ່ປຸ່ນແລະເຢຍລະມັນເຮັດໃຫ້ໂລກສາມາດບັນລຸໄດ້ໂດຍຜ່ານການເດີນທາງຄວາມໄວສູງ: ການປັບປຸງໃຫມ່ທີ່ທ່ານຕ້ອງຮູ້

ວັນຈັນ, ເມສາ 14, 2025

ພວກເຮົາ, ອັງກິດ, ຝຣັ່ງ, ຈີນ, ສະເປນ, ອີຕາລີ, ຍີ່ປຸ່ນ, ເຢຍລະມັນ, ການເດີນທາງຄວາມໄວສູງ,

ໃນທີ່ສຸດສະຫະລັດໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມບັນດາປະເທດເຊັ່ນ: ອັງກິດ, ຝຣັ່ງ, ຈີນ, ສະເປນ, ອີຕາລີ, ຍີ່ປຸ່ນ, ແລະເຢຍລະມັນໃນການຮັບເອົາທາງລົດໄຟຄວາມໄວສູງເປັນກໍາລັງການປ່ຽນແປງໃນການເດີນທາງທີ່ທັນສະໄຫມ. ອີງໃສ່ການເດີນທາງທາງອາກາດ, ການເດີນທາງຖະຫນົນ, ແລະການທ່ອງທ່ຽວທາງເຮືອ, ໃນປັດຈຸບັນສະຫະລັດກໍາລັງລົງທຶນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໃນໂຄງລ່າງພື້ນຖານທາງລົດໄຟ, ດ້ວຍເງິນທຶນຂອງລັດຖະບານກາງຫຼາຍຕື້ຖືກຈັດສັນໃຫ້ກັບໂຄງການເຊັ່ນ Brightline West ແລະລະບົບລົດໄຟຄວາມໄວສູງຄາລິຟໍເນຍ. ນີ້​ເປັນ​ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ອັນ​ສຳຄັນ​ໄປ​ສູ່​ເຄືອ​ຂ່າຍ​ຄົມມະນາຄົມ​ລະດັບ​ຊາດ​ທີ່​ຍືນ​ຍົງ, ມີປະສິດທິພາບ, ​ແລະ ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ກັນ—​ເປັນ​ສິ່ງ​ທີ່​ສະທ້ອນ​ໃຫ້​ເຫັນ​ລະບົບ​ຄວາມ​ໄວ​ສູງ​ທີ່​ບໍ່​ສອດຄ່ອງ​ກັບ​ການ​ປະຕິບັດ​ງານ​ໃນ​ທົ່ວ​ເຂດ Schengen ​ແລະ​ຫຼາຍ​ແຫ່ງ​ຂອງ​ອາຊີ. ລົດໄຟຄວາມໄວສູງໄດ້ພິສູດແລ້ວວ່າຄວາມສາມາດໃນການຊຸກຍູ້ການທ່ອງທ່ຽວ, ກະຕຸ້ນເສດຖະກິດໃນພາກພື້ນ, ແລະສະຫນອງທາງເລືອກທີ່ມີສະຕິຕໍ່ສະພາບອາກາດໃນການເດີນທາງແບບດັ້ງເດີມ, ແລະໃນປັດຈຸບັນສະຫະລັດກໍາລັງຕັ້ງຕົວເອງເພື່ອເກັບກ່ຽວຜົນປະໂຫຍດດຽວກັນນັ້ນ. ເຖິງແມ່ນວ່າຜູ້ຫຼິ້ນອຸດສາຫະກໍາການທ່ອງທ່ຽວທີ່ສໍາຄັນເຊັ່ນ American Express Global Business Travel ກໍາລັງມຸ່ງໄປສູ່ການປ່ຽນແປງນີ້, ຂະຫຍາຍການສະເຫນີທາງລົດໄຟໃນຕະຫຼາດທີ່ສໍາຄັນເຊັ່ນອັງກິດເພື່ອສະຫນັບສະຫນູນການແກ້ໄຂການເດີນທາງສີຂຽວ, ມີຄວາມຍືດຫຍຸ່ນຫຼາຍ. ດ້ວຍເສັ້ນທາງທີ່ທັນສະ ໄໝ, ການເຊື່ອມຕໍ່ທີ່ສະຫຼາດກວ່າ, ແລະການສະ ໜັບ ສະ ໜູນ ຈາກພາກລັດແລະເອກະຊົນທີ່ເຂັ້ມແຂງ, ສຸດທ້າຍສະຫະລັດ ກຳ ລັງເຮັດໃຫ້ໂລກເຂົ້າເຖິງໄດ້ - ໂດຍທາງລົດໄຟ.

ໂລກຂອງການເດີນທາງລົດໄຟແມ່ນຢູ່ໃນ brink ຂອງການປ່ຽນແປງທີ່ສໍາຄັນ, ປະກາດຍຸກຂອງຄວາມຍືນຍົງ, ປະສິດທິພາບ, ແລະຄວາມຫລູຫລາທີ່ສັນຍາວ່າຈະ redefine ປະສົບການຂອງຜູ້ໂດຍສານ. ຈາກທະເລຊາຍທະເລຊາຍຂອງສະຫະລັດອາຣັບເອມີເຣດຈົນເຖິງເມືອງທີ່ຄຶກຄື້ນຂອງອິນເດຍ ແລະທາງລົດໄຟປະຫວັດສາດຂອງສະຫະລາຊະອານາຈັກ, ອຸດສາຫະກໍາການທ່ອງທ່ຽວທົ່ວໂລກກໍາລັງຖືເອົາອະນາຄົດທີ່ລົດໄຟມີບົດບາດສໍາຄັນໃນການຄົ້ນຫາຂອງພວກເຮົາສໍາລັບຮູບແບບການຂົນສົ່ງສີຂຽວ, ໄວກວ່າ, ແລະເຊື່ອມຕໍ່ຫຼາຍກວ່າເກົ່າ.

ການ​ໂຄ​ສະ​ນາ

ເປັນເວລາຫຼາຍທົດສະວັດແລ້ວ, ລົດໄຟຄວາມໄວສູງໄດ້ເປັນຈຸດເດັ່ນຂອງພື້ນຖານໂຄງລ່າງທີ່ຄິດໄປຂ້າງໜ້າໃນປະເທດເຊັ່ນ: ຍີ່ປຸ່ນ, ຝຣັ່ງ, ຈີນ ແລະ ສະເປນ. ໃນປັດຈຸບັນ, ໃນທີ່ສຸດສະຫະລັດກໍາລັງເຮັດໃຫ້ມີຄວາມມີຄວາມຫມາຍເຂົ້າໄປໃນຂະແຫນງການຫັນປ່ຽນນີ້, ຫມັ້ນສັນຍາການລົງທຶນຂອງລັດຖະບານກາງທີ່ບໍ່ເຄີຍມີມາກ່ອນ, ເປີດຕົວໂຄງການທີ່ມີຄວາມທະເຍີທະຍານ, ແລະເປັນສັນຍານໃນບົດໃຫມ່ຂອງການຂົນສົ່ງຂອງອາເມລິກາ.

ໂລກທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ກັນ: ລົດໄຟຄວາມໄວສູງເປັນມາດຕະຖານທົ່ວໂລກ

ໃນເອີຣົບ, ລົດໄຟຄວາມໄວສູງໄດ້ຮັບໃຊ້ເປັນກະດູກສັນຫຼັງຂອງການເຊື່ອມໂຍງພາກພື້ນແລະການເຄື່ອນທີ່ຂ້າມຊາຍແດນ. ພື້ນທີ່ Schengen ທັງຫມົດ - ເຊິ່ງລວມທັງປະເທດເຊັ່ນ: ຝຣັ່ງ, ເຢຍລະມັນ, ສະເປນ, ອີຕາລີ, ແລະເນເທີແລນ - ແມ່ນເຊື່ອມຕໍ່ຢ່າງເຄັ່ງຄັດໂດຍຜ່ານເຄືອຂ່າຍລົດໄຟຄວາມໄວສູງ, ເຮັດໃຫ້ການເດີນທາງລະຫວ່າງປະເທດທີ່ບໍ່ມີຊາຍແດນຕິດກັບຊາຍແດນຫນ້ອຍທີ່ສຸດ. ບໍ່ວ່າຈະເປັນ TGV ໃນປະເທດຝຣັ່ງ, AVE ໃນສະເປນ, ICE ໃນເຢຍລະມັນ, ຫຼື Railjet ໃນອອສເຕີຍ, ເຄືອຂ່າຍເຫຼົ່ານີ້ສະຫນອງທາງເລືອກທີ່ມີປະສິດທິພາບໃນການບິນໄລຍະສັ້ນແລະສະຫນັບສະຫນູນເປົ້າຫມາຍການທ່ອງທ່ຽວ, ການຄ້າ, ແລະສະພາບອາກາດໃນພາກພື້ນ.

Shinkansen ຂອງຍີ່ປຸ່ນ, "ລົດໄຟລູກປືນ" ຕົ້ນສະບັບ, ໄດ້ດໍາເນີນການຕັ້ງແຕ່ປີ 1964 ແລະຍັງຄົງເປັນມາດຕະຖານລະດັບໂລກສໍາລັບຄວາມປອດໄພແລະການກໍານົດເວລາ. ສາຍ Chūō Shinkansen maglev ໃໝ່ ສັນຍາວ່າຈະເລັ່ງຄວາມໄວເກີນ 500 ກິໂລແມັດຕໍ່ຊົ່ວໂມງ, ສ້າງສະຖິຕິໃນຂະນະທີ່ຮັກສາຈຸດສຸມຂອງຍີ່ປຸ່ນກ່ຽວກັບຄວາມແມ່ນຍໍາແລະຄວາມຫນ້າເຊື່ອຖື.

ໃນ​ປະ​ເທດ​ຈີນ, ເຄືອ​ຂ່າຍ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ຄວາມ​ໄວ​ສູງ​ມີ​ທັງ​ຂະ​ຫນາດ​ໃຫຍ່​ແລະ​ໃນ​ອະ​ນາ​ຄົດ​, ຍາວ​ກວ່າ 45,000 ກິ​ໂລ​ແມັດ​, ມີ​ຄວາມ​ໄວ​ການ​ບໍ​ລິ​ການ​ເຖິງ 350 ກິ​ໂລ​ແມັດ​ຕໍ່​ຊົ່ວ​ໂມງ​. ຮູບ​ແບບ​ຂອງ​ຈີນ​ບໍ່​ພຽງ​ແຕ່​ເນັ້ນ​ໜັກ​ເຖິງ​ຂະ​ໜາດ​ເທົ່າ​ນັ້ນ​ແຕ່​ຍັງ​ມີ​ການ​ເຊື່ອມ​ໂຍງ, ເຊື່ອມ​ໂຍງ​ເຂດ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​ທີ່​ສຳ​ຄັນ​ແລະ​ຕົວ​ເມືອງ​ໃນ​ໄລ​ຍະ​ທີ່​ກວ້າງ​ຂວາງ.

ສະວິດເຊີແລນ, ເຖິງວ່າຈະມີພູມສັນຖານພູດອຍ, ມີລະບົບລົດໄຟທີ່ກ້າວຫນ້າທີ່ສຸດໃນໂລກ. ໂດຍຜ່ານການຮ່ວມມືເຊັ່ນ: TGV Lyria ແລະອຸໂມງຖານ Gotthard, ມັນສະຫນັບສະຫນູນການເດີນທາງຄວາມໄວສູງຂ້າມຊາຍແດນກັບປະເທດຝຣັ່ງ, ອີຕາລີ, ແລະເຢຍລະມັນ. ບໍລິການ Railjet ຂອງອອສເຕຣຍເຊື່ອມຕໍ່ຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງກັບປະເທດເພື່ອນບ້ານ, ໃນຂະນະທີ່ຄວາມກ້າວຫນ້າທາງດ້ານພະລັງງານຫມໍ້ໄຟໃນອັງກິດ, ເຊັ່ນ: ເຕັກໂນໂລຢີ FastCharge ຂອງ Great Western Railway, ຊີ້ໃຫ້ເຫັນເຖິງອະນາຄົດທີ່ຂັບເຄື່ອນໂດຍພະລັງງານສະອາດແລະນະວັດກໍາທີ່ຍືນຍົງ.

ລັດ Baltic ກໍາລັງເຂົ້າຮ່ວມຢ່າງຫ້າວຫັນໃນໂອກາດນີ້, ຄົ້ນຫາການພັດທະນາທາງລົດໄຟຢ່າງໄວວາໂດຍຜ່ານໂຄງການຮ່ວມມືເຊັ່ນ Rail Baltica. ຂະນະດຽວກັນ, ລັດຖະມົນຕີຂອງ Saudi Arabia ບໍ່ດົນມານີ້ໄດ້ຜ່ານກົດລະບຽບທາງລົດໄຟໃຫມ່ເປັນສ່ວນຫນຶ່ງຂອງຍຸດທະສາດທີ່ກວ້າງຂວາງຂອງຕົນເພື່ອພັດທະນາລະບົບລົດໄຟທີ່ທັນສະໄຫມ, ມີຄວາມສາມາດແຂ່ງຂັນແລະມີຄຸນນະພາບສູງໃນລາຊະອານາຈັກ.

ສະຫະລັດກ້າວເຂົ້າສູ່: ຈາກວິໄສທັດໄປສູ່ຄວາມເປັນຈິງ

ສະຫະລັດ, ເຊິ່ງເປັນປະເທດທີ່ກວ້າງໃຫຍ່ໄພສານທາງບົກ ແລະ ມີຄວາມຫຼາກຫຼາຍທາງດ້ານພູມສາດ, ກວມເອົາສີ່ເຂດເວລາທີ່ສຳຄັນ, ປະຫວັດສາດໄດ້ອີງໃສ່ການເດີນທາງໄປທາງອາກາດ, ການເດີນທາງທາງຖະໜົນ ແລະການທ່ອງທ່ຽວທາງເຮືອ. ມາ​ຮອດ​ປະຈຸ​ບັນ, ການ​ເດີນທາງ​ດ້ວຍ​ລົດ​ໄຟ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ເອົາ​ຄືນ, ​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ​ແມ່ນ​ການ​ເດີນທາງ​ລະຫວ່າງ​ເມືອງ​ແລະ​ທາງ​ໄກ. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ການເຄື່ອນໄຫວນັ້ນກໍາລັງເລີ່ມມີການປ່ຽນແປງ.

ໂດຍຮັບຮູ້ທ່າແຮງຂອງລົດໄຟຄວາມໄວສູງເພື່ອຊຸກຍູ້ກິດຈະກໍາທາງເສດຖະກິດ, ຫຼຸດຜ່ອນການປ່ອຍອາຍພິດຄາບອນ, ແລະປັບປຸງການເດີນທາງທີ່ທັນສະໄຫມ, ລັດຖະບານກາງໄດ້ໃຫ້ຄໍາຫມັ້ນສັນຍາຫຼາຍກວ່າ 7.3 ຕື້ໂດລາໃນການຊ່ວຍເຫຼືອລ້າທາງລົດໄຟໃຫມ່. ກອງທຶນເຫຼົ່ານີ້ສະຫນັບສະຫນູນໂຄງການໃຫຍ່ເຊັ່ນ Brightline West, ເຊິ່ງຈະເຊື່ອມຕໍ່ Las Vegas ແລະ Los Angeles, ແລະໂຄງການລົດໄຟຄວາມໄວສູງຄາລິຟໍເນຍທີ່ຄາດວ່າຈະເຊື່ອມຕໍ່ San Francisco ແລະ Los Angeles. ການລົງທຶນເພີ່ມເຕີມແມ່ນແນໃສ່ການຂະຫຍາຍການບໍລິການຈາກ Chicago ແລະສາຍໃໝ່ທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ Richmond, Virginia, ກັບ Raleigh, North Carolina.

ການພັດທະນາເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນສ່ວນຫນຶ່ງຂອງຍຸດທະສາດພື້ນຖານໂຄງລ່າງທີ່ກວ້າງຂວາງທີ່ຂັບເຄື່ອນໂດຍການບໍລິຫານ Biden, ເພື່ອແນໃສ່ຍົກລະດັບໂຄງປະກອບການຂົນສົ່ງຂອງອາເມລິກາໄປສູ່ລະດັບໂລກ. ການສຸມໃສ່ການປ່ຽນແປງໃຫມ່ກ່ຽວກັບຄວາມຍືນຍົງ, ການເຄື່ອນໄຫວທີ່ມີຄວາມສະເຫມີພາບ, ແລະການພັດທະນາພາກພື້ນສະຫນັບສະຫນູນການລົງທຶນເຫຼົ່ານີ້, ເຊິ່ງຄາດວ່າຈະກະຕຸ້ນການຂະຫຍາຍຕົວຂອງອະສັງຫາລິມະສັບ, ສະຫນັບສະຫນູນການສ້າງວຽກເຮັດງານທໍາ, ແລະສະຫນອງທາງເລືອກທີ່ເປັນມິດກັບດິນຟ້າອາກາດໃນການເດີນທາງແບບດັ້ງເດີມ.

Amtrak, ຜູ້​ປະ​ກອບ​ການ​ລົດ​ໄຟ​ຜູ້​ໂດຍ​ສານ​ລະ​ຫວ່າງ​ປະ​ເທດ​ຕົ້ນ​ຕໍ​ຂອງ​ປະ​ເທດ, ກໍາ​ລັງ​ຮັບ​ເອົາ​ຂະ​ບວນ​ການ​ນີ້. ພວມ​ຕັ້ງໜ້າ​ຜັນ​ຂະຫຍາຍ​ບັນດາ​ພື້ນຖານ​ໂຄງ​ລ່າງ​ທີ່​ມີ​ອາຍຸ​ສູງ, ປັບປຸງ​ອຸປະກອນ​ໃຫ້​ທັນ​ສະ​ໄໝ, ​ແລະ ​ເປີດ​ກວ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ບໍລິການ, ​ໂດຍ​ເນັ້ນ​ໜັກ​ເຖິງ​ການ​ເພີ່ມ​ທະວີ​ການ​ເຊື່ອມ​ຈອດ​ບັນດາ​ແລວ​ທາງ​ໃຫຍ່​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ. ໂຄງການເຊັ່ນການທົດແທນອຸໂມງ Frederick Douglass ທີ່ມີອາຍຸຫຼາຍສະຕະວັດຂອງ Baltimore ແມ່ນຂັ້ນຕອນສໍາຄັນຕໍ່ກັບການແກ້ໄຂຂໍ້ບົກພ່ອງທີ່ຂັດຂວາງຄວາມໄວແລະຄວາມຫນ້າເຊື່ອຖືສໍາລັບການບໍລິການສໍາລັບທົດສະວັດ.

ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ວິ​ທີ​ການ​ເດີນ​ທາງ​ອາ​ເມລິ​ກາ​

ການເປີດຕົວສົບຜົນສໍາເລັດຂອງການບໍລິການລົດໄຟຄວາມໄວສູງສ່ວນຕົວຂອງ Brightline Florida ລະຫວ່າງ Miami ແລະ Orlando ເປັນຕົວແທນຂອງຕົວຢ່າງທີ່ເຫັນໄດ້ຊັດເຈນຂອງສິ່ງທີ່ເປັນໄປໄດ້. ດ້ວຍລົດໄຟທີ່ມີຄວາມໄວສູງເຖິງ 125 mph ແລະສະຖານີທີ່ຖືກອອກແບບມາສໍາລັບນັກທ່ອງທ່ຽວທີ່ທັນສະໄຫມ, Brightline ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າຊາວອາເມຣິກັນໄດ້ເປີດທາງເລືອກທີ່ປະສົມປະສານຄວາມສະດວກສະບາຍ, ຄວາມໄວແລະຄວາມສະດວກສະບາຍ.

Brightline West, ກໍານົດຈະເລີ່ມດໍາເນີນການໃນປີ 2028 ໃນເວລາສໍາລັບການແຂ່ງຂັນກິລາໂອລິມປິກ Los Angeles, ຈະຕັດການເດີນທາງລະຫວ່າງ Las Vegas ແລະພາກໃຕ້ຂອງຄາລິຟໍເນຍພຽງແຕ່ຫຼາຍກວ່າສອງຊົ່ວໂມງ. ຄາດວ່າຈະໃຫ້ບໍລິການຜູ້ໂດຍສານ 11 ລ້ານຄົນຕໍ່ປີ, ຫຼຸດຜ່ອນການສັນຈອນທາງລົດຍົນໃນແລວທາງ I-15 ທີ່ແອອັດຢ່າງໜັກໜ່ວງ ແລະ ເປີດໂອກາດການທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ທຸລະກິດໃໝ່ລະຫວ່າງສອງເມືອງ.

ແຜນການທີ່ທະເຍີທະຍານຂອງຄາລິຟໍເນຍທີ່ຈະເຊື່ອມຕໍ່ເຂດ Bay ກັບພາກໃຕ້ຂອງຄາລິຟໍເນຍຜ່ານ Central Valley ແມ່ນຍັງດໍາເນີນຢູ່, ໂດຍສ່ວນ Merced-to-Bakersfield ເບື້ອງຕົ້ນແມ່ນເປົ້າຫມາຍໃນປີ 2030. ໃນຂະນະທີ່ໂຄງການດັ່ງກ່າວໄດ້ພົບກັບຄວາມລ່າຊ້າແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຫຼາຍເກີນໄປ - ປະຈຸບັນຄາດຄະເນຢູ່ທີ່ $ 105 ຕື້ - ວິໄສທັດໄລຍະຍາວຂອງມັນຍັງຄົງເປັນຕາດຶງດູດໃຈແລະສອດຄ່ອງກັບແນວໂນ້ມຂອງໂລກ.

ຄວາມ​ພະ​ຍາ​ຍາມ​ທັງ​ຫມົດ​ເຫຼົ່າ​ນີ້​ສະ​ແດງ​ໃຫ້​ເຫັນ​ປະ​ເທດ repositioning ຕົນ​ເອງ​. ການສ້າງຕາໜ່າງຄວາມໄວສູງຢູ່ໃນປະເທດໃຫຍ່ທີ່ມີພູມສັນຖານເຊັ່ນສະຫະລັດ ບໍ່ພຽງແຕ່ກ່ຽວກັບເວລາເດີນທາງເທົ່ານັ້ນ - ມັນເປັນເລື່ອງການຟື້ນຟູຂະແຫນງການທ່ອງທ່ຽວ, ການປົດລ໋ອກການເຄື່ອນຍ້າຍໃນພາກພື້ນທີ່ຍັງຂາດແຄນບໍລິການ, ແລະການສ້າງລະບົບນິເວດເສດຖະກິດໃໝ່ອ້ອມສູນການເຄື່ອນທີ່.

Momentum ແລະນະວັດຕະກໍາສາກົນ

ຢູ່ບ່ອນອື່ນ, ໂລກຍັງສືບຕໍ່ກ້າວໄປຂ້າງຫນ້າ. ສະຫະລັດອາຣັບ Emirates ກໍາລັງກໍ່ສ້າງ Etihad Rail, ເປັນໂຄງການທີ່ມີຄວາມທະເຍີທະຍານທີ່ຈະກວມເອົາທັງເຈັດ Emirates ແລະຂະຫຍາຍອິດທິພົນຂອງຕົນໄປສູ່ພາກພື້ນອ່າວ. ການປະຕິບັດງານຂົນສົ່ງສິນຄ້າແມ່ນມີການເຄື່ອນໄຫວຢູ່ແລ້ວ, ແລະການບໍລິການຜູ້ໂດຍສານຈະສະເຫນີທາງເລືອກທີ່ຟຸ່ມເຟືອຍ, ຄວາມໄວສູງເຊິ່ງກໍານົດຄືນໃຫມ່ການເດີນທາງໃນຕາເວັນອອກກາງ.

ໃນຂະນະດຽວກັນ, ອິນເດຍ, ກໍາລັງລົງທຶນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໃນການຟື້ນຟູທາງລົດໄຟພາຍໃນປະເທດຂອງຕົນໂດຍຜ່ານໂຄງການ Amrit Bharat. ສະຖານີລົດໄຟຫຼາຍກວ່າ 550 ແຫ່ງກຳລັງຖືກພັດທະນາຄືນໃໝ່ໃຫ້ເປັນສູນກາງທີ່ສະທ້ອນເຖິງວັດທະນະທຳທີ່ເປັນມິດກັບສິ່ງແວດລ້ອມ ແລະ ອອກແບບມາເພື່ອຍົກລະດັບຄວາມສະດວກສະບາຍ ແລະ ຄວາມສະດວກສະບາຍໃຫ້ແກ່ນັກທ່ອງທ່ຽວທຸກຄົນ. ການຍົກລະດັບເຫຼົ່ານີ້ໄດ້ຖືກກໍານົດເພື່ອຫັນປ່ຽນລະບົບທາງລົດໄຟຂອງອິນເດຍໄປສູ່ເຄືອຂ່າຍທີ່ທັນສະໄຫມ, ເປັນມິດກັບນັກທ່ອງທ່ຽວເຊິ່ງເປັນຂົວມໍລະດົກແລະນະວັດກໍາ.

ໃນປະເທດອັງກິດ, ການຟື້ນຟູເສັ້ນທາງ Northumberland ປະຫວັດສາດທີ່ມີການລົງທຶນ 180 ລ້ານປອນແມ່ນຕົວຢ່າງທີ່ໂດດເດັ່ນຂອງວິທີການພັດທະນາທາງລົດໄຟສາມາດເຊື່ອມຕໍ່ຊຸມຊົນຄືນໃຫມ່, ແກ້ໄຂການກວດກາດ້ານພື້ນຖານໂຄງລ່າງທີ່ຜ່ານມາ, ແລະຫາຍໃຈຊີວິດໃຫມ່ໄປສູ່ເສດຖະກິດພາກພື້ນ.

ເຖິງແມ່ນວ່າພາກເອກະຊົນກໍ່ກ້າວຂຶ້ນ. ບໍ່ດົນມານີ້, American Express Global Business Travel ໄດ້ຮັບໃບອະນຸຍາດຕົວແທນການທ່ອງທ່ຽວຈາກກຸ່ມການຈັດສົ່ງທາງລົດໄຟຂອງອັງກິດ, ເຮັດໃຫ້ມັນສາມາດປະສົມປະສານທາງເລືອກທາງລົດໄຟທີ່ມີຄວາມຍືນຍົງຫຼາຍຂຶ້ນເຂົ້າໃນໂຄງການການເດີນທາງທຸລະກິດ - ເປັນປັດໃຈສໍາຄັນທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນໃນຍຸດທະສາດການເດີນທາງຂອງບໍລິສັດທີ່ສຸມໃສ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສິ່ງແວດລ້ອມແລະສະຫວັດດີການຂອງພະນັກງານ.

ຈຸດປ່ຽນຂອງສະຫະລັດ: ເຂົ້າຮ່ວມການເຄື່ອນໄຫວລົດໄຟຄວາມໄວສູງທົ່ວໂລກ

ໃນທົ່ວເອີຣົບ, ລົດໄຟຄວາມໄວສູງໄດ້ກາຍເປັນຈຸດກໍານົດຂອງການເດີນທາງທີ່ເຊື່ອມຕໍ່, ຍືນຍົງ. ພື້ນທີ່ Schengen ເຕັມທີ່ - ປະກອບດ້ວຍອອສເຕີຍ, ແບນຊິກ, Bulgaria, Croatia, ສາທາລະນະລັດເຊັກ, ເດນມາກ, Estonia, ຟິນແລນ, ຝຣັ່ງ, ເຢຍລະມັນ, ເກຣັກ, ຮັງກາຣີ, ໄອສແລນ, ອີຕາລີ, ລັດເວຍ, Liechtenstein, ລິທົວເນຍ, Luxembourg, Malta, ເນເທີແລນ, ນໍເວ, ໂປແລນ, ໂປຕຸເກດ, ສະວີເດັນ, ໂປຕຸເກດ, ແລະໂປຕຸເກດ ສະ​ວິດ​ເຊີ​ແລນ — ແມ່ນ​ການ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ​ໂດຍ​ເວັບ​ໄຊ​ຕ​໌​ຂອງ​ລົດ​ໄຟ​ຄວາມ​ໄວ​ສູງ​ທີ່​ອະ​ນຸ​ຍາດ​ໃຫ້​ຜູ້​ໂດຍ​ສານ​ທີ່​ຈະ​ເດີນ​ທາງ​ຢ່າງ​ວ່ອງ​ໄວ​ລະ​ຫວ່າງ​ປະ​ເທດ​ທີ່​ມີ​ການ​ຄວບ​ຄຸມ​ຊາຍ​ແດນ​ຫນ້ອຍ​.

ເຄືອຂ່າຍເຫຼົ່ານີ້ເຮັດໃຫ້ມັນເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະເດີນທາງຈາກປາຣີໄປອໍາສະເຕີດໍາ, Madrid ໄປ Lisbon, ຫຼື Vienna ໄປ Prague ໃນເວລາພຽງແຕ່ສອງສາມຊົ່ວໂມງ - ມັກຈະໄວກວ່າການບິນໃນເວລາທີ່ການຂົນສົ່ງໃນສະຫນາມບິນແມ່ນປັດໄຈໃນ. ຜົນໄດ້ຮັບແມ່ນພາກພື້ນທີ່ລົດໄຟບໍ່ພຽງແຕ່ສະດວກ, ແຕ່ເປັນຮູບແບບການເດີນທາງທີ່ຕ້ອງການສໍາລັບທັງທຸລະກິດແລະການທ່ອງທ່ຽວ, ປະກອບສ່ວນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍຕໍ່ການເຊື່ອມໂຍງເສດຖະກິດພາກພື້ນແລະເປົ້າຫມາຍສິ່ງແວດລ້ອມ.

ໃນປັດຈຸບັນ, ສະຫະລັດ - ປະເທດທີ່ກວ້າງຂວາງທາງພູມສາດທີ່ກວມເອົາສີ່ເຂດເວລາທີ່ສໍາຄັນ - ກໍາລັງກ້າວເຂົ້າສູ່ການເຄື່ອນໄຫວນີ້. ຕາມປະເພນີ, ຂະແຫນງການທ່ອງທ່ຽວຂອງສະຫະລັດໄດ້ຖືກຄອບງໍາໂດຍການເດີນທາງທາງອາກາດ, ສາຍການລ່ອງເຮືອ, ແລະການເດີນທາງທາງໄກ. ລົດໄຟມັກຈະຖືກມອງຂ້າມ, ແຕ່ທ່າອ່ຽງນັ້ນກໍາລັງປ່ຽນແປງ.

ລັດ​ຖະ​ບານ​ກາງ​ໄດ້​ປະ​ກາດ​ເງິນ 7.3 ຕື້​ໂດ​ລາ​ສະ​ຫະ​ລັດ​ສໍາ​ລັບ​ໂຄງ​ການ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ຜູ້​ໂດຍ​ສານ​ໃຫມ່​ແລະ​ທີ່​ມີ​ຢູ່​ແລ້ວ. ຊຸດໂຄງສ້າງພື້ນຖານກ່ອນຫນ້ານີ້ຍັງໄດ້ສັນຍາຫຼາຍຕື້, ສະຫນັບສະຫນູນການພັດທະນາທີ່ມີການປ່ຽນແປງເຊັ່ນ: ເສັ້ນທາງ Brightline West ລະຫວ່າງ Los Angeles ແລະ Las Vegas, ລະບົບລົດໄຟຄວາມໄວສູງຄາລິຟໍເນຍລະຫວ່າງ San Francisco ແລະ Los Angeles, ແລວທາງ Richmond-Raleigh ໃຫມ່, ແລະການຂະຫຍາຍການບໍລິການທີ່ສໍາຄັນອອກຈາກ Chicago. ໂຄງ​ການ​ເຫຼົ່າ​ນີ້​ໄດ້​ຖືກ​ອອກ​ແບບ​ເພື່ອ​ຫຼຸດ​ຜ່ອນ​ເວ​ລາ​ການ​ເດີນ​ທາງ, ຕັດ​ການ​ປ່ອຍ​ອາຍ​ພິດ, ຊຸກ​ຍູ້​ການ​ທ່ອງ​ທ່ຽວ, ແລະ​ການ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ພາກ​ພື້ນ​ໃນ​ວິ​ທີ​ການ​ທີ່​ເຄີຍ​ມີ​ພຽງ​ແຕ່​ທາງ​ອາ​ກາດ.

Amtrak, ເຊັ່ນດຽວກັນ, ກໍາລັງກ້າວໄປສູ່ວາລະການເຮັດໃຫ້ທັນສະໄຫມຂອງຕົນ - ການຍົກລະດັບອຸປະກອນ, ການຟື້ນຟູແລວທາງທີ່ມີຢູ່ແລ້ວ, ແລະເປີດການເຊື່ອມຕໍ່ເມືອງກັບຕົວເມືອງໃຫມ່. ຈາກແລວທາງຕາເວັນອອກສຽງເໜືອທີ່ຫຍຸ້ງຢູ່ກັບເສັ້ນທາງທີ່ພົ້ນເດັ່ນໃນພາກຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ ແລະ ພາກຕາເວັນຕົກກາງ, ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການແຫ່ງຊາດແມ່ນມີຄວາມພ້ອມທີ່ຈະມີບົດບາດສໍາຄັນໃນອະນາຄົດຄວາມໄວສູງນີ້.

ເນື່ອງຈາກຂະຫນາດຂອງປະເທດ, ປະຊາກອນທີ່ຫຼາກຫຼາຍ, ແລະຄວາມຕ້ອງການທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນສໍາລັບການຂົນສົ່ງທີ່ມີປະສິດທິພາບ, ມີສະຕິຕໍ່ສະພາບອາກາດ, ລົດໄຟຄວາມໄວສູງໃນສະຫະລັດສະເຫນີທ່າແຮງອັນໃຫຍ່ຫຼວງ. ການ​ສ້າງ​ເຄືອ​ຂ່າຍ​ລະດັບ​ໂລກ​ຢູ່​ທີ່​ນີ້​ບໍ່​ພຽງ​ແຕ່​ຈະ​ອຳນວຍ​ຄວາມ​ສະດວກ​ໃຫ້​ແກ່​ການ​ເດີນທາງ​ພາຍ​ໃນ​ປະ​ເທດ​ງ່າຍ​ຂຶ້ນ​ເທົ່າ​ນັ້ນ, ​ແຕ່​ຍັງ​ໄດ້​ຍົກ​ສູງ​ຂະ​ແໜງ​ການ​ທ່ອງ​ທ່ຽວ​ແລະ​ການ​ທ່ອງ​ທ່ຽວ​ທີ່​ມີ​ຢູ່​ໃນ​ເອີຣົບ, ຍີ່ປຸ່ນ ​ແລະ ຈີນ.

ແທ້ຈິງແລ້ວ, ປະເທດທີ່ມີເຄືອຂ່າຍຄວາມໄວສູງທີ່ເຂັ້ມແຂງຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງລາຍງານກະແສການທ່ອງທ່ຽວທີ່ເຂັ້ມແຂງແລະການພັດທະນາເສດຖະກິດຂອງພາກພື້ນ. ການ​ພັດ​ທະ​ນາ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ຄວາມ​ໄວ​ສູງ​ແມ່ນ​ສະ​ແດງ​ໃຫ້​ເຫັນ​ການ​ຄາດ​ຄະ​ເນ​ຍຸດ​ທະ​ສາດ - ການ​ລົງ​ທຶນ​ທັງ​ດ້ານ​ການ​ເຄື່ອນ​ໄຫວ​ແລະ​ການ​ແຂ່ງ​ຂັນ​ຂອງ​ຊາດ. ແລະມັນບໍ່ພຽງແຕ່ລັດຖະບານເທົ່ານັ້ນທີ່ຮັບຮູ້ເລື່ອງນີ້. ຕົວຢ່າງເຊັ່ນ American Express Global Business Travel, ບໍ່ດົນມານີ້ໄດ້ຮັບໃບອະນຸຍາດຢ່າງເປັນທາງການຈາກກຸ່ມການຈັດສົ່ງທາງລົດໄຟຂອງອັງກິດ. ການເຄື່ອນໄຫວນີ້ເຮັດໃຫ້ Amex GBT ສາມາດຂະຫຍາຍທາງເລືອກການຈອງທາງລົດໄຟສໍາລັບລູກຄ້າທຸລະກິດ - ເປັນສັນຍານທີ່ຊັດເຈນວ່າທາງລົດໄຟໄດ້ກາຍເປັນຄວາມສໍາຄັນເພີ່ມຂຶ້ນໃນຍຸດທະສາດການເດີນທາງຂອງບໍລິສັດທີ່ສຸມໃສ່ຄວາມຍືນຍົງແລະສະຫວັດດີການຂອງນັກທ່ອງທ່ຽວ.

ໃນຂະນະທີ່ສະຫະລັດໄດ້ບັນລຸມາດຕະຖານທົ່ວໂລກ, ມັນວາງພື້ນຖານສໍາລັບຍຸກໃຫມ່ຂອງການຂົນສົ່ງພາຍໃນປະເທດ. ອັນໜຶ່ງທີ່ເຮັດໃຫ້ນັກທ່ອງທ່ຽວເປັນອັນດັບໜຶ່ງ, ຫຼຸດຜ່ອນການເພິ່ງພາອາໄສທາງເລືອກທີ່ໃຊ້ກາກບອນ, ແລະເຊື່ອມຕໍ່ພາກພື້ນຕ່າງໆໄດ້ຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ, ເຮັດໃຫ້ປະເທດດັ່ງກ່າວເຂົ້າໃກ້ກັບປະເທດອື່ນໆຂອງໂລກ, ບໍ່ພຽງແຕ່ໃນຕົວເລກ, ແຕ່ຕາມທາງລົດໄຟ.

ການເດີນທາງລົດໄຟ: ອະນາຄົດທົ່ວໂລກ ແລະອາເມລິກາ

ການພັດທະນາເຄືອຂ່າຍລົດໄຟຄວາມໄວສູງໃນທົ່ວໂລກ — ແລະໃນປັດຈຸບັນໃນທົ່ວສະຫະລັດ — ແມ່ນຫຼາຍກ່ວາພຽງແຕ່ການຍົກລະດັບພື້ນຖານໂຄງລ່າງ. ມັນ​ເປັນ​ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ໂດຍ​ເຈດ​ຕະ​ນາ​ໄປ​ສູ່​ການ​ແບບ​ຍືນ​ຍົງ​, ປະ​ສິດ​ທິ​ພາບ​, ແລະ​ການ​ເຄື່ອນ​ໄຫວ​ລວມ​. ຂະນະ​ທີ່​ໂລກ​ນັບ​ມື້​ນັບ​ຖື​ລົດ​ໄຟ​ເປັນ​ເສົາ​ຄ້ຳ​ໃຈກາງ​ຂອງ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ທີ່​ທັນ​ສະ​ໄໝ, ອາ​ເມ​ລິ​ກາ​ພວມ​ວາງ​ພື້ນຖານ​ໃຫ້​ທັນ​ການ ​ແລະ ປະກອບສ່ວນ​ຢ່າງ​ມີ​ຄວາມ​ໝາຍ.

ດ້ວຍໄລຍະທາງທີ່ກວ້າງໃຫຍ່ໄພສານ, ປະຊາກອນຂະໜາດໃຫຍ່ ແລະ ເຄື່ອນທີ່, ແລະຄວາມເປັນຫ່ວງດ້ານສິ່ງແວດລ້ອມທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ, ທ່າແຮງຂອງລົດໄຟຄວາມໄວສູງໃນອາເມລິກາແມ່ນໃຫຍ່ຫຼວງຫຼາຍ. ຂະ​ແໜງ​ການ​ທ່ອງ​ທ່ຽວ​ໄດ້​ເລີ່ມ​ເຫັນ​ການ​ຊຸກ​ຍູ້​ຢູ່​ປະ​ເທດ​ອື່ນໆ​ແລ້ວ ຍ້ອນ​ເຄືອ​ຂ່າຍ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ທີ່​ເຂັ້ມ​ແຂງ. ໃນປັດຈຸບັນສະຫະລັດມີໂອກາດທີ່ຈະປະຕິບັດຕາມເສັ້ນທາງນັ້ນ - ບໍ່ພຽງແຕ່ຫຼຸດຜ່ອນຄວາມແອອັດແລະຫຼຸດຜ່ອນການປ່ອຍອາຍພິດ, ແຕ່ຍັງສ້າງຄວາມເປັນໄປໄດ້ໃຫມ່ສໍາລັບການທ່ອງທ່ຽວ, ທຸລະກິດ, ແລະວິຖີຊີວິດ.

ອາ​ເມ​ລິ​ກາ​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ບັນດາ​ຜູ້ນຳ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ຄວາມ​ໄວ​ສູງ​ເຊັ່ນ ອັງກິດ, ຝຣັ່ງ, ຈີນ, ຍີ່​ປຸ່ນ, ​ໂດຍ​ການ​ລົງທຶນ​ໃນ​ເສັ້ນທາງ​ໃໝ່ ​ແລະ ການ​ປັບປຸງ​ພື້ນຖານ​ໂຄງ​ລ່າງ​ເພື່ອ​ປັບປຸງ​ການ​ເດີນທາງ​ໃຫ້​ທັນ​ສະ​ໄໝ. ການ​ເຄື່ອນ​ໄຫວ​ນີ້​ເພື່ອ​ແນ​ໃສ່​ຊຸກຍູ້​ການທ່ອງທ່ຽວ​ແບບ​ຍືນ​ຍົງ, ຫຼຸດຜ່ອນ​ການ​ເພິ່ງ​ພາ​ອາ​ໄສ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ທາງ​ອາກາດ ​ແລະ ​ເສັ້ນທາງ, ​ເພີ່ມ​ທະວີ​ການ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ລະຫວ່າງ​ປະ​ເທດ.

ການສ້າງລະບົບທາງລົດໄຟລະດັບໂລກສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມມອງຂ້າມທີ່ດີ — ມັນເຮັດໃຫ້ນັກທ່ອງທ່ຽວມີທາງເລືອກຫຼາຍຂື້ນ, ໃຫ້ການແຂ່ງຂັນກັບອຸດສາຫະກໍາການທ່ອງທ່ຽວ, ແລະກໍານົດຂັ້ນຕອນສໍາລັບອະນາຄົດທີ່ສະຫຼາດກວ່າ, ສະອາດກວ່າ. ເສັ້ນທາງດັ່ງກ່າວແມ່ນໄດ້ຖືກວາງໄວ້ - ທັງໃນຕົວຫນັງສືແລະຕົວເລກ - ສໍາລັບອະນາຄົດທີ່ລົດໄຟຄວາມໄວສູງບໍ່ແມ່ນຄວາມຝັນໃນອາເມລິກາອີກຕໍ່ໄປ, ແຕ່ເປັນຄວາມເປັນຈິງປະຈໍາວັນ.

ລົດໄຟຄວາມໄວສູງທົ່ວໂລກ: ເສັ້ນທາງ ແລະຄວາມໄວ

ໂຄງການທາງລົດໄຟຄວາມໄວສູງຂອງສະຫະລັດ

ການ​ໂຄ​ສະ​ນາ

ແບ່ງປັນຢູ່:

ຈອງຈົດຫມາຍຂ່າວຂອງພວກເຮົາ

ກັບປະເທດຄູ່

ຢູ່-TTW

ຈອງຈົດຫມາຍຂ່າວຂອງພວກເຮົາ

ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ​ຕ້ອງ​ການ​ທີ່​ຈະ​ໄດ້​ຮັບ​ຂ່າວ​ການ​ເດີນ​ທາງ​ແລະ​ການ​ປັບ​ປຸງ​ເຫດ​ການ​ການ​ຄ້າ​ຈາກ Travel And Tour World. ຂ້ອຍໄດ້ອ່ານແລ້ວ Travel And Tour World'sຂໍ້ມູນຄວາມເປັນສ່ວນຕົວ.

ເລືອກພາສາຂອງທ່ານ

ຂ່າວພາກພື້ນ

ເອີຣົບ

ອາເມລິກາ

ຕາເວັນອອກກາງ

ອາຊີ