ວັນຈັນ, ເມສາ 14, 2025
ໃນທີ່ສຸດສະຫະລັດໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມບັນດາປະເທດເຊັ່ນ: ອັງກິດ, ຝຣັ່ງ, ຈີນ, ສະເປນ, ອີຕາລີ, ຍີ່ປຸ່ນ, ແລະເຢຍລະມັນໃນການຮັບເອົາທາງລົດໄຟຄວາມໄວສູງເປັນກໍາລັງການປ່ຽນແປງໃນການເດີນທາງທີ່ທັນສະໄຫມ. ອີງໃສ່ການເດີນທາງທາງອາກາດ, ການເດີນທາງຖະຫນົນ, ແລະການທ່ອງທ່ຽວທາງເຮືອ, ໃນປັດຈຸບັນສະຫະລັດກໍາລັງລົງທຶນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໃນໂຄງລ່າງພື້ນຖານທາງລົດໄຟ, ດ້ວຍເງິນທຶນຂອງລັດຖະບານກາງຫຼາຍຕື້ຖືກຈັດສັນໃຫ້ກັບໂຄງການເຊັ່ນ Brightline West ແລະລະບົບລົດໄຟຄວາມໄວສູງຄາລິຟໍເນຍ. ນີ້ເປັນການປ່ຽນແປງອັນສຳຄັນໄປສູ່ເຄືອຂ່າຍຄົມມະນາຄົມລະດັບຊາດທີ່ຍືນຍົງ, ມີປະສິດທິພາບ, ແລະ ເຊື່ອມຕໍ່ກັນ—ເປັນສິ່ງທີ່ສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນລະບົບຄວາມໄວສູງທີ່ບໍ່ສອດຄ່ອງກັບການປະຕິບັດງານໃນທົ່ວເຂດ Schengen ແລະຫຼາຍແຫ່ງຂອງອາຊີ. ລົດໄຟຄວາມໄວສູງໄດ້ພິສູດແລ້ວວ່າຄວາມສາມາດໃນການຊຸກຍູ້ການທ່ອງທ່ຽວ, ກະຕຸ້ນເສດຖະກິດໃນພາກພື້ນ, ແລະສະຫນອງທາງເລືອກທີ່ມີສະຕິຕໍ່ສະພາບອາກາດໃນການເດີນທາງແບບດັ້ງເດີມ, ແລະໃນປັດຈຸບັນສະຫະລັດກໍາລັງຕັ້ງຕົວເອງເພື່ອເກັບກ່ຽວຜົນປະໂຫຍດດຽວກັນນັ້ນ. ເຖິງແມ່ນວ່າຜູ້ຫຼິ້ນອຸດສາຫະກໍາການທ່ອງທ່ຽວທີ່ສໍາຄັນເຊັ່ນ American Express Global Business Travel ກໍາລັງມຸ່ງໄປສູ່ການປ່ຽນແປງນີ້, ຂະຫຍາຍການສະເຫນີທາງລົດໄຟໃນຕະຫຼາດທີ່ສໍາຄັນເຊັ່ນອັງກິດເພື່ອສະຫນັບສະຫນູນການແກ້ໄຂການເດີນທາງສີຂຽວ, ມີຄວາມຍືດຫຍຸ່ນຫຼາຍ. ດ້ວຍເສັ້ນທາງທີ່ທັນສະ ໄໝ, ການເຊື່ອມຕໍ່ທີ່ສະຫຼາດກວ່າ, ແລະການສະ ໜັບ ສະ ໜູນ ຈາກພາກລັດແລະເອກະຊົນທີ່ເຂັ້ມແຂງ, ສຸດທ້າຍສະຫະລັດ ກຳ ລັງເຮັດໃຫ້ໂລກເຂົ້າເຖິງໄດ້ - ໂດຍທາງລົດໄຟ.
ໂລກຂອງການເດີນທາງລົດໄຟແມ່ນຢູ່ໃນ brink ຂອງການປ່ຽນແປງທີ່ສໍາຄັນ, ປະກາດຍຸກຂອງຄວາມຍືນຍົງ, ປະສິດທິພາບ, ແລະຄວາມຫລູຫລາທີ່ສັນຍາວ່າຈະ redefine ປະສົບການຂອງຜູ້ໂດຍສານ. ຈາກທະເລຊາຍທະເລຊາຍຂອງສະຫະລັດອາຣັບເອມີເຣດຈົນເຖິງເມືອງທີ່ຄຶກຄື້ນຂອງອິນເດຍ ແລະທາງລົດໄຟປະຫວັດສາດຂອງສະຫະລາຊະອານາຈັກ, ອຸດສາຫະກໍາການທ່ອງທ່ຽວທົ່ວໂລກກໍາລັງຖືເອົາອະນາຄົດທີ່ລົດໄຟມີບົດບາດສໍາຄັນໃນການຄົ້ນຫາຂອງພວກເຮົາສໍາລັບຮູບແບບການຂົນສົ່ງສີຂຽວ, ໄວກວ່າ, ແລະເຊື່ອມຕໍ່ຫຼາຍກວ່າເກົ່າ.
ການໂຄສະນາ
ເປັນເວລາຫຼາຍທົດສະວັດແລ້ວ, ລົດໄຟຄວາມໄວສູງໄດ້ເປັນຈຸດເດັ່ນຂອງພື້ນຖານໂຄງລ່າງທີ່ຄິດໄປຂ້າງໜ້າໃນປະເທດເຊັ່ນ: ຍີ່ປຸ່ນ, ຝຣັ່ງ, ຈີນ ແລະ ສະເປນ. ໃນປັດຈຸບັນ, ໃນທີ່ສຸດສະຫະລັດກໍາລັງເຮັດໃຫ້ມີຄວາມມີຄວາມຫມາຍເຂົ້າໄປໃນຂະແຫນງການຫັນປ່ຽນນີ້, ຫມັ້ນສັນຍາການລົງທຶນຂອງລັດຖະບານກາງທີ່ບໍ່ເຄີຍມີມາກ່ອນ, ເປີດຕົວໂຄງການທີ່ມີຄວາມທະເຍີທະຍານ, ແລະເປັນສັນຍານໃນບົດໃຫມ່ຂອງການຂົນສົ່ງຂອງອາເມລິກາ.
ໃນເອີຣົບ, ລົດໄຟຄວາມໄວສູງໄດ້ຮັບໃຊ້ເປັນກະດູກສັນຫຼັງຂອງການເຊື່ອມໂຍງພາກພື້ນແລະການເຄື່ອນທີ່ຂ້າມຊາຍແດນ. ພື້ນທີ່ Schengen ທັງຫມົດ - ເຊິ່ງລວມທັງປະເທດເຊັ່ນ: ຝຣັ່ງ, ເຢຍລະມັນ, ສະເປນ, ອີຕາລີ, ແລະເນເທີແລນ - ແມ່ນເຊື່ອມຕໍ່ຢ່າງເຄັ່ງຄັດໂດຍຜ່ານເຄືອຂ່າຍລົດໄຟຄວາມໄວສູງ, ເຮັດໃຫ້ການເດີນທາງລະຫວ່າງປະເທດທີ່ບໍ່ມີຊາຍແດນຕິດກັບຊາຍແດນຫນ້ອຍທີ່ສຸດ. ບໍ່ວ່າຈະເປັນ TGV ໃນປະເທດຝຣັ່ງ, AVE ໃນສະເປນ, ICE ໃນເຢຍລະມັນ, ຫຼື Railjet ໃນອອສເຕີຍ, ເຄືອຂ່າຍເຫຼົ່ານີ້ສະຫນອງທາງເລືອກທີ່ມີປະສິດທິພາບໃນການບິນໄລຍະສັ້ນແລະສະຫນັບສະຫນູນເປົ້າຫມາຍການທ່ອງທ່ຽວ, ການຄ້າ, ແລະສະພາບອາກາດໃນພາກພື້ນ.
Shinkansen ຂອງຍີ່ປຸ່ນ, "ລົດໄຟລູກປືນ" ຕົ້ນສະບັບ, ໄດ້ດໍາເນີນການຕັ້ງແຕ່ປີ 1964 ແລະຍັງຄົງເປັນມາດຕະຖານລະດັບໂລກສໍາລັບຄວາມປອດໄພແລະການກໍານົດເວລາ. ສາຍ Chūō Shinkansen maglev ໃໝ່ ສັນຍາວ່າຈະເລັ່ງຄວາມໄວເກີນ 500 ກິໂລແມັດຕໍ່ຊົ່ວໂມງ, ສ້າງສະຖິຕິໃນຂະນະທີ່ຮັກສາຈຸດສຸມຂອງຍີ່ປຸ່ນກ່ຽວກັບຄວາມແມ່ນຍໍາແລະຄວາມຫນ້າເຊື່ອຖື.
ໃນປະເທດຈີນ, ເຄືອຂ່າຍທາງລົດໄຟຄວາມໄວສູງມີທັງຂະຫນາດໃຫຍ່ແລະໃນອະນາຄົດ, ຍາວກວ່າ 45,000 ກິໂລແມັດ, ມີຄວາມໄວການບໍລິການເຖິງ 350 ກິໂລແມັດຕໍ່ຊົ່ວໂມງ. ຮູບແບບຂອງຈີນບໍ່ພຽງແຕ່ເນັ້ນໜັກເຖິງຂະໜາດເທົ່ານັ້ນແຕ່ຍັງມີການເຊື່ອມໂຍງ, ເຊື່ອມໂຍງເຂດເສດຖະກິດທີ່ສຳຄັນແລະຕົວເມືອງໃນໄລຍະທີ່ກວ້າງຂວາງ.
ສະວິດເຊີແລນ, ເຖິງວ່າຈະມີພູມສັນຖານພູດອຍ, ມີລະບົບລົດໄຟທີ່ກ້າວຫນ້າທີ່ສຸດໃນໂລກ. ໂດຍຜ່ານການຮ່ວມມືເຊັ່ນ: TGV Lyria ແລະອຸໂມງຖານ Gotthard, ມັນສະຫນັບສະຫນູນການເດີນທາງຄວາມໄວສູງຂ້າມຊາຍແດນກັບປະເທດຝຣັ່ງ, ອີຕາລີ, ແລະເຢຍລະມັນ. ບໍລິການ Railjet ຂອງອອສເຕຣຍເຊື່ອມຕໍ່ຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງກັບປະເທດເພື່ອນບ້ານ, ໃນຂະນະທີ່ຄວາມກ້າວຫນ້າທາງດ້ານພະລັງງານຫມໍ້ໄຟໃນອັງກິດ, ເຊັ່ນ: ເຕັກໂນໂລຢີ FastCharge ຂອງ Great Western Railway, ຊີ້ໃຫ້ເຫັນເຖິງອະນາຄົດທີ່ຂັບເຄື່ອນໂດຍພະລັງງານສະອາດແລະນະວັດກໍາທີ່ຍືນຍົງ.
ລັດ Baltic ກໍາລັງເຂົ້າຮ່ວມຢ່າງຫ້າວຫັນໃນໂອກາດນີ້, ຄົ້ນຫາການພັດທະນາທາງລົດໄຟຢ່າງໄວວາໂດຍຜ່ານໂຄງການຮ່ວມມືເຊັ່ນ Rail Baltica. ຂະນະດຽວກັນ, ລັດຖະມົນຕີຂອງ Saudi Arabia ບໍ່ດົນມານີ້ໄດ້ຜ່ານກົດລະບຽບທາງລົດໄຟໃຫມ່ເປັນສ່ວນຫນຶ່ງຂອງຍຸດທະສາດທີ່ກວ້າງຂວາງຂອງຕົນເພື່ອພັດທະນາລະບົບລົດໄຟທີ່ທັນສະໄຫມ, ມີຄວາມສາມາດແຂ່ງຂັນແລະມີຄຸນນະພາບສູງໃນລາຊະອານາຈັກ.
ສະຫະລັດ, ເຊິ່ງເປັນປະເທດທີ່ກວ້າງໃຫຍ່ໄພສານທາງບົກ ແລະ ມີຄວາມຫຼາກຫຼາຍທາງດ້ານພູມສາດ, ກວມເອົາສີ່ເຂດເວລາທີ່ສຳຄັນ, ປະຫວັດສາດໄດ້ອີງໃສ່ການເດີນທາງໄປທາງອາກາດ, ການເດີນທາງທາງຖະໜົນ ແລະການທ່ອງທ່ຽວທາງເຮືອ. ມາຮອດປະຈຸບັນ, ການເດີນທາງດ້ວຍລົດໄຟໄດ້ຮັບການເອົາຄືນ, ໂດຍສະເພາະແມ່ນການເດີນທາງລະຫວ່າງເມືອງແລະທາງໄກ. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ການເຄື່ອນໄຫວນັ້ນກໍາລັງເລີ່ມມີການປ່ຽນແປງ.
ໂດຍຮັບຮູ້ທ່າແຮງຂອງລົດໄຟຄວາມໄວສູງເພື່ອຊຸກຍູ້ກິດຈະກໍາທາງເສດຖະກິດ, ຫຼຸດຜ່ອນການປ່ອຍອາຍພິດຄາບອນ, ແລະປັບປຸງການເດີນທາງທີ່ທັນສະໄຫມ, ລັດຖະບານກາງໄດ້ໃຫ້ຄໍາຫມັ້ນສັນຍາຫຼາຍກວ່າ 7.3 ຕື້ໂດລາໃນການຊ່ວຍເຫຼືອລ້າທາງລົດໄຟໃຫມ່. ກອງທຶນເຫຼົ່ານີ້ສະຫນັບສະຫນູນໂຄງການໃຫຍ່ເຊັ່ນ Brightline West, ເຊິ່ງຈະເຊື່ອມຕໍ່ Las Vegas ແລະ Los Angeles, ແລະໂຄງການລົດໄຟຄວາມໄວສູງຄາລິຟໍເນຍທີ່ຄາດວ່າຈະເຊື່ອມຕໍ່ San Francisco ແລະ Los Angeles. ການລົງທຶນເພີ່ມເຕີມແມ່ນແນໃສ່ການຂະຫຍາຍການບໍລິການຈາກ Chicago ແລະສາຍໃໝ່ທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ Richmond, Virginia, ກັບ Raleigh, North Carolina.
ການພັດທະນາເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນສ່ວນຫນຶ່ງຂອງຍຸດທະສາດພື້ນຖານໂຄງລ່າງທີ່ກວ້າງຂວາງທີ່ຂັບເຄື່ອນໂດຍການບໍລິຫານ Biden, ເພື່ອແນໃສ່ຍົກລະດັບໂຄງປະກອບການຂົນສົ່ງຂອງອາເມລິກາໄປສູ່ລະດັບໂລກ. ການສຸມໃສ່ການປ່ຽນແປງໃຫມ່ກ່ຽວກັບຄວາມຍືນຍົງ, ການເຄື່ອນໄຫວທີ່ມີຄວາມສະເຫມີພາບ, ແລະການພັດທະນາພາກພື້ນສະຫນັບສະຫນູນການລົງທຶນເຫຼົ່ານີ້, ເຊິ່ງຄາດວ່າຈະກະຕຸ້ນການຂະຫຍາຍຕົວຂອງອະສັງຫາລິມະສັບ, ສະຫນັບສະຫນູນການສ້າງວຽກເຮັດງານທໍາ, ແລະສະຫນອງທາງເລືອກທີ່ເປັນມິດກັບດິນຟ້າອາກາດໃນການເດີນທາງແບບດັ້ງເດີມ.
Amtrak, ຜູ້ປະກອບການລົດໄຟຜູ້ໂດຍສານລະຫວ່າງປະເທດຕົ້ນຕໍຂອງປະເທດ, ກໍາລັງຮັບເອົາຂະບວນການນີ້. ພວມຕັ້ງໜ້າຜັນຂະຫຍາຍບັນດາພື້ນຖານໂຄງລ່າງທີ່ມີອາຍຸສູງ, ປັບປຸງອຸປະກອນໃຫ້ທັນສະໄໝ, ແລະ ເປີດກວ້າງເສັ້ນທາງບໍລິການ, ໂດຍເນັ້ນໜັກເຖິງການເພີ່ມທະວີການເຊື່ອມຈອດບັນດາແລວທາງໃຫຍ່ໃນຕົວເມືອງ. ໂຄງການເຊັ່ນການທົດແທນອຸໂມງ Frederick Douglass ທີ່ມີອາຍຸຫຼາຍສະຕະວັດຂອງ Baltimore ແມ່ນຂັ້ນຕອນສໍາຄັນຕໍ່ກັບການແກ້ໄຂຂໍ້ບົກພ່ອງທີ່ຂັດຂວາງຄວາມໄວແລະຄວາມຫນ້າເຊື່ອຖືສໍາລັບການບໍລິການສໍາລັບທົດສະວັດ.
ການເປີດຕົວສົບຜົນສໍາເລັດຂອງການບໍລິການລົດໄຟຄວາມໄວສູງສ່ວນຕົວຂອງ Brightline Florida ລະຫວ່າງ Miami ແລະ Orlando ເປັນຕົວແທນຂອງຕົວຢ່າງທີ່ເຫັນໄດ້ຊັດເຈນຂອງສິ່ງທີ່ເປັນໄປໄດ້. ດ້ວຍລົດໄຟທີ່ມີຄວາມໄວສູງເຖິງ 125 mph ແລະສະຖານີທີ່ຖືກອອກແບບມາສໍາລັບນັກທ່ອງທ່ຽວທີ່ທັນສະໄຫມ, Brightline ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າຊາວອາເມຣິກັນໄດ້ເປີດທາງເລືອກທີ່ປະສົມປະສານຄວາມສະດວກສະບາຍ, ຄວາມໄວແລະຄວາມສະດວກສະບາຍ.
Brightline West, ກໍານົດຈະເລີ່ມດໍາເນີນການໃນປີ 2028 ໃນເວລາສໍາລັບການແຂ່ງຂັນກິລາໂອລິມປິກ Los Angeles, ຈະຕັດການເດີນທາງລະຫວ່າງ Las Vegas ແລະພາກໃຕ້ຂອງຄາລິຟໍເນຍພຽງແຕ່ຫຼາຍກວ່າສອງຊົ່ວໂມງ. ຄາດວ່າຈະໃຫ້ບໍລິການຜູ້ໂດຍສານ 11 ລ້ານຄົນຕໍ່ປີ, ຫຼຸດຜ່ອນການສັນຈອນທາງລົດຍົນໃນແລວທາງ I-15 ທີ່ແອອັດຢ່າງໜັກໜ່ວງ ແລະ ເປີດໂອກາດການທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ທຸລະກິດໃໝ່ລະຫວ່າງສອງເມືອງ.
ແຜນການທີ່ທະເຍີທະຍານຂອງຄາລິຟໍເນຍທີ່ຈະເຊື່ອມຕໍ່ເຂດ Bay ກັບພາກໃຕ້ຂອງຄາລິຟໍເນຍຜ່ານ Central Valley ແມ່ນຍັງດໍາເນີນຢູ່, ໂດຍສ່ວນ Merced-to-Bakersfield ເບື້ອງຕົ້ນແມ່ນເປົ້າຫມາຍໃນປີ 2030. ໃນຂະນະທີ່ໂຄງການດັ່ງກ່າວໄດ້ພົບກັບຄວາມລ່າຊ້າແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຫຼາຍເກີນໄປ - ປະຈຸບັນຄາດຄະເນຢູ່ທີ່ $ 105 ຕື້ - ວິໄສທັດໄລຍະຍາວຂອງມັນຍັງຄົງເປັນຕາດຶງດູດໃຈແລະສອດຄ່ອງກັບແນວໂນ້ມຂອງໂລກ.
ຄວາມພະຍາຍາມທັງຫມົດເຫຼົ່ານີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນປະເທດ repositioning ຕົນເອງ. ການສ້າງຕາໜ່າງຄວາມໄວສູງຢູ່ໃນປະເທດໃຫຍ່ທີ່ມີພູມສັນຖານເຊັ່ນສະຫະລັດ ບໍ່ພຽງແຕ່ກ່ຽວກັບເວລາເດີນທາງເທົ່ານັ້ນ - ມັນເປັນເລື່ອງການຟື້ນຟູຂະແຫນງການທ່ອງທ່ຽວ, ການປົດລ໋ອກການເຄື່ອນຍ້າຍໃນພາກພື້ນທີ່ຍັງຂາດແຄນບໍລິການ, ແລະການສ້າງລະບົບນິເວດເສດຖະກິດໃໝ່ອ້ອມສູນການເຄື່ອນທີ່.
ຢູ່ບ່ອນອື່ນ, ໂລກຍັງສືບຕໍ່ກ້າວໄປຂ້າງຫນ້າ. ສະຫະລັດອາຣັບ Emirates ກໍາລັງກໍ່ສ້າງ Etihad Rail, ເປັນໂຄງການທີ່ມີຄວາມທະເຍີທະຍານທີ່ຈະກວມເອົາທັງເຈັດ Emirates ແລະຂະຫຍາຍອິດທິພົນຂອງຕົນໄປສູ່ພາກພື້ນອ່າວ. ການປະຕິບັດງານຂົນສົ່ງສິນຄ້າແມ່ນມີການເຄື່ອນໄຫວຢູ່ແລ້ວ, ແລະການບໍລິການຜູ້ໂດຍສານຈະສະເຫນີທາງເລືອກທີ່ຟຸ່ມເຟືອຍ, ຄວາມໄວສູງເຊິ່ງກໍານົດຄືນໃຫມ່ການເດີນທາງໃນຕາເວັນອອກກາງ.
ໃນຂະນະດຽວກັນ, ອິນເດຍ, ກໍາລັງລົງທຶນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໃນການຟື້ນຟູທາງລົດໄຟພາຍໃນປະເທດຂອງຕົນໂດຍຜ່ານໂຄງການ Amrit Bharat. ສະຖານີລົດໄຟຫຼາຍກວ່າ 550 ແຫ່ງກຳລັງຖືກພັດທະນາຄືນໃໝ່ໃຫ້ເປັນສູນກາງທີ່ສະທ້ອນເຖິງວັດທະນະທຳທີ່ເປັນມິດກັບສິ່ງແວດລ້ອມ ແລະ ອອກແບບມາເພື່ອຍົກລະດັບຄວາມສະດວກສະບາຍ ແລະ ຄວາມສະດວກສະບາຍໃຫ້ແກ່ນັກທ່ອງທ່ຽວທຸກຄົນ. ການຍົກລະດັບເຫຼົ່ານີ້ໄດ້ຖືກກໍານົດເພື່ອຫັນປ່ຽນລະບົບທາງລົດໄຟຂອງອິນເດຍໄປສູ່ເຄືອຂ່າຍທີ່ທັນສະໄຫມ, ເປັນມິດກັບນັກທ່ອງທ່ຽວເຊິ່ງເປັນຂົວມໍລະດົກແລະນະວັດກໍາ.
ໃນປະເທດອັງກິດ, ການຟື້ນຟູເສັ້ນທາງ Northumberland ປະຫວັດສາດທີ່ມີການລົງທຶນ 180 ລ້ານປອນແມ່ນຕົວຢ່າງທີ່ໂດດເດັ່ນຂອງວິທີການພັດທະນາທາງລົດໄຟສາມາດເຊື່ອມຕໍ່ຊຸມຊົນຄືນໃຫມ່, ແກ້ໄຂການກວດກາດ້ານພື້ນຖານໂຄງລ່າງທີ່ຜ່ານມາ, ແລະຫາຍໃຈຊີວິດໃຫມ່ໄປສູ່ເສດຖະກິດພາກພື້ນ.
ເຖິງແມ່ນວ່າພາກເອກະຊົນກໍ່ກ້າວຂຶ້ນ. ບໍ່ດົນມານີ້, American Express Global Business Travel ໄດ້ຮັບໃບອະນຸຍາດຕົວແທນການທ່ອງທ່ຽວຈາກກຸ່ມການຈັດສົ່ງທາງລົດໄຟຂອງອັງກິດ, ເຮັດໃຫ້ມັນສາມາດປະສົມປະສານທາງເລືອກທາງລົດໄຟທີ່ມີຄວາມຍືນຍົງຫຼາຍຂຶ້ນເຂົ້າໃນໂຄງການການເດີນທາງທຸລະກິດ - ເປັນປັດໃຈສໍາຄັນທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນໃນຍຸດທະສາດການເດີນທາງຂອງບໍລິສັດທີ່ສຸມໃສ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສິ່ງແວດລ້ອມແລະສະຫວັດດີການຂອງພະນັກງານ.
ໃນທົ່ວເອີຣົບ, ລົດໄຟຄວາມໄວສູງໄດ້ກາຍເປັນຈຸດກໍານົດຂອງການເດີນທາງທີ່ເຊື່ອມຕໍ່, ຍືນຍົງ. ພື້ນທີ່ Schengen ເຕັມທີ່ - ປະກອບດ້ວຍອອສເຕີຍ, ແບນຊິກ, Bulgaria, Croatia, ສາທາລະນະລັດເຊັກ, ເດນມາກ, Estonia, ຟິນແລນ, ຝຣັ່ງ, ເຢຍລະມັນ, ເກຣັກ, ຮັງກາຣີ, ໄອສແລນ, ອີຕາລີ, ລັດເວຍ, Liechtenstein, ລິທົວເນຍ, Luxembourg, Malta, ເນເທີແລນ, ນໍເວ, ໂປແລນ, ໂປຕຸເກດ, ສະວີເດັນ, ໂປຕຸເກດ, ແລະໂປຕຸເກດ ສະວິດເຊີແລນ — ແມ່ນການເຊື່ອມຕໍ່ເພີ່ມຂຶ້ນໂດຍເວັບໄຊຕ໌ຂອງລົດໄຟຄວາມໄວສູງທີ່ອະນຸຍາດໃຫ້ຜູ້ໂດຍສານທີ່ຈະເດີນທາງຢ່າງວ່ອງໄວລະຫວ່າງປະເທດທີ່ມີການຄວບຄຸມຊາຍແດນຫນ້ອຍ.
ເຄືອຂ່າຍເຫຼົ່ານີ້ເຮັດໃຫ້ມັນເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະເດີນທາງຈາກປາຣີໄປອໍາສະເຕີດໍາ, Madrid ໄປ Lisbon, ຫຼື Vienna ໄປ Prague ໃນເວລາພຽງແຕ່ສອງສາມຊົ່ວໂມງ - ມັກຈະໄວກວ່າການບິນໃນເວລາທີ່ການຂົນສົ່ງໃນສະຫນາມບິນແມ່ນປັດໄຈໃນ. ຜົນໄດ້ຮັບແມ່ນພາກພື້ນທີ່ລົດໄຟບໍ່ພຽງແຕ່ສະດວກ, ແຕ່ເປັນຮູບແບບການເດີນທາງທີ່ຕ້ອງການສໍາລັບທັງທຸລະກິດແລະການທ່ອງທ່ຽວ, ປະກອບສ່ວນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍຕໍ່ການເຊື່ອມໂຍງເສດຖະກິດພາກພື້ນແລະເປົ້າຫມາຍສິ່ງແວດລ້ອມ.
ໃນປັດຈຸບັນ, ສະຫະລັດ - ປະເທດທີ່ກວ້າງຂວາງທາງພູມສາດທີ່ກວມເອົາສີ່ເຂດເວລາທີ່ສໍາຄັນ - ກໍາລັງກ້າວເຂົ້າສູ່ການເຄື່ອນໄຫວນີ້. ຕາມປະເພນີ, ຂະແຫນງການທ່ອງທ່ຽວຂອງສະຫະລັດໄດ້ຖືກຄອບງໍາໂດຍການເດີນທາງທາງອາກາດ, ສາຍການລ່ອງເຮືອ, ແລະການເດີນທາງທາງໄກ. ລົດໄຟມັກຈະຖືກມອງຂ້າມ, ແຕ່ທ່າອ່ຽງນັ້ນກໍາລັງປ່ຽນແປງ.
ລັດຖະບານກາງໄດ້ປະກາດເງິນ 7.3 ຕື້ໂດລາສະຫະລັດສໍາລັບໂຄງການທາງລົດໄຟຜູ້ໂດຍສານໃຫມ່ແລະທີ່ມີຢູ່ແລ້ວ. ຊຸດໂຄງສ້າງພື້ນຖານກ່ອນຫນ້ານີ້ຍັງໄດ້ສັນຍາຫຼາຍຕື້, ສະຫນັບສະຫນູນການພັດທະນາທີ່ມີການປ່ຽນແປງເຊັ່ນ: ເສັ້ນທາງ Brightline West ລະຫວ່າງ Los Angeles ແລະ Las Vegas, ລະບົບລົດໄຟຄວາມໄວສູງຄາລິຟໍເນຍລະຫວ່າງ San Francisco ແລະ Los Angeles, ແລວທາງ Richmond-Raleigh ໃຫມ່, ແລະການຂະຫຍາຍການບໍລິການທີ່ສໍາຄັນອອກຈາກ Chicago. ໂຄງການເຫຼົ່ານີ້ໄດ້ຖືກອອກແບບເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນເວລາການເດີນທາງ, ຕັດການປ່ອຍອາຍພິດ, ຊຸກຍູ້ການທ່ອງທ່ຽວ, ແລະການເຊື່ອມຕໍ່ພາກພື້ນໃນວິທີການທີ່ເຄີຍມີພຽງແຕ່ທາງອາກາດ.
Amtrak, ເຊັ່ນດຽວກັນ, ກໍາລັງກ້າວໄປສູ່ວາລະການເຮັດໃຫ້ທັນສະໄຫມຂອງຕົນ - ການຍົກລະດັບອຸປະກອນ, ການຟື້ນຟູແລວທາງທີ່ມີຢູ່ແລ້ວ, ແລະເປີດການເຊື່ອມຕໍ່ເມືອງກັບຕົວເມືອງໃຫມ່. ຈາກແລວທາງຕາເວັນອອກສຽງເໜືອທີ່ຫຍຸ້ງຢູ່ກັບເສັ້ນທາງທີ່ພົ້ນເດັ່ນໃນພາກຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ ແລະ ພາກຕາເວັນຕົກກາງ, ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການແຫ່ງຊາດແມ່ນມີຄວາມພ້ອມທີ່ຈະມີບົດບາດສໍາຄັນໃນອະນາຄົດຄວາມໄວສູງນີ້.
ເນື່ອງຈາກຂະຫນາດຂອງປະເທດ, ປະຊາກອນທີ່ຫຼາກຫຼາຍ, ແລະຄວາມຕ້ອງການທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນສໍາລັບການຂົນສົ່ງທີ່ມີປະສິດທິພາບ, ມີສະຕິຕໍ່ສະພາບອາກາດ, ລົດໄຟຄວາມໄວສູງໃນສະຫະລັດສະເຫນີທ່າແຮງອັນໃຫຍ່ຫຼວງ. ການສ້າງເຄືອຂ່າຍລະດັບໂລກຢູ່ທີ່ນີ້ບໍ່ພຽງແຕ່ຈະອຳນວຍຄວາມສະດວກໃຫ້ແກ່ການເດີນທາງພາຍໃນປະເທດງ່າຍຂຶ້ນເທົ່ານັ້ນ, ແຕ່ຍັງໄດ້ຍົກສູງຂະແໜງການທ່ອງທ່ຽວແລະການທ່ອງທ່ຽວທີ່ມີຢູ່ໃນເອີຣົບ, ຍີ່ປຸ່ນ ແລະ ຈີນ.
ແທ້ຈິງແລ້ວ, ປະເທດທີ່ມີເຄືອຂ່າຍຄວາມໄວສູງທີ່ເຂັ້ມແຂງຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງລາຍງານກະແສການທ່ອງທ່ຽວທີ່ເຂັ້ມແຂງແລະການພັດທະນາເສດຖະກິດຂອງພາກພື້ນ. ການພັດທະນາທາງລົດໄຟຄວາມໄວສູງແມ່ນສະແດງໃຫ້ເຫັນການຄາດຄະເນຍຸດທະສາດ - ການລົງທຶນທັງດ້ານການເຄື່ອນໄຫວແລະການແຂ່ງຂັນຂອງຊາດ. ແລະມັນບໍ່ພຽງແຕ່ລັດຖະບານເທົ່ານັ້ນທີ່ຮັບຮູ້ເລື່ອງນີ້. ຕົວຢ່າງເຊັ່ນ American Express Global Business Travel, ບໍ່ດົນມານີ້ໄດ້ຮັບໃບອະນຸຍາດຢ່າງເປັນທາງການຈາກກຸ່ມການຈັດສົ່ງທາງລົດໄຟຂອງອັງກິດ. ການເຄື່ອນໄຫວນີ້ເຮັດໃຫ້ Amex GBT ສາມາດຂະຫຍາຍທາງເລືອກການຈອງທາງລົດໄຟສໍາລັບລູກຄ້າທຸລະກິດ - ເປັນສັນຍານທີ່ຊັດເຈນວ່າທາງລົດໄຟໄດ້ກາຍເປັນຄວາມສໍາຄັນເພີ່ມຂຶ້ນໃນຍຸດທະສາດການເດີນທາງຂອງບໍລິສັດທີ່ສຸມໃສ່ຄວາມຍືນຍົງແລະສະຫວັດດີການຂອງນັກທ່ອງທ່ຽວ.
ໃນຂະນະທີ່ສະຫະລັດໄດ້ບັນລຸມາດຕະຖານທົ່ວໂລກ, ມັນວາງພື້ນຖານສໍາລັບຍຸກໃຫມ່ຂອງການຂົນສົ່ງພາຍໃນປະເທດ. ອັນໜຶ່ງທີ່ເຮັດໃຫ້ນັກທ່ອງທ່ຽວເປັນອັນດັບໜຶ່ງ, ຫຼຸດຜ່ອນການເພິ່ງພາອາໄສທາງເລືອກທີ່ໃຊ້ກາກບອນ, ແລະເຊື່ອມຕໍ່ພາກພື້ນຕ່າງໆໄດ້ຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ, ເຮັດໃຫ້ປະເທດດັ່ງກ່າວເຂົ້າໃກ້ກັບປະເທດອື່ນໆຂອງໂລກ, ບໍ່ພຽງແຕ່ໃນຕົວເລກ, ແຕ່ຕາມທາງລົດໄຟ.
ການພັດທະນາເຄືອຂ່າຍລົດໄຟຄວາມໄວສູງໃນທົ່ວໂລກ — ແລະໃນປັດຈຸບັນໃນທົ່ວສະຫະລັດ — ແມ່ນຫຼາຍກ່ວາພຽງແຕ່ການຍົກລະດັບພື້ນຖານໂຄງລ່າງ. ມັນເປັນການປ່ຽນແປງໂດຍເຈດຕະນາໄປສູ່ການແບບຍືນຍົງ, ປະສິດທິພາບ, ແລະການເຄື່ອນໄຫວລວມ. ຂະນະທີ່ໂລກນັບມື້ນັບຖືລົດໄຟເປັນເສົາຄ້ຳໃຈກາງຂອງການຂົນສົ່ງທີ່ທັນສະໄໝ, ອາເມລິກາພວມວາງພື້ນຖານໃຫ້ທັນການ ແລະ ປະກອບສ່ວນຢ່າງມີຄວາມໝາຍ.
ດ້ວຍໄລຍະທາງທີ່ກວ້າງໃຫຍ່ໄພສານ, ປະຊາກອນຂະໜາດໃຫຍ່ ແລະ ເຄື່ອນທີ່, ແລະຄວາມເປັນຫ່ວງດ້ານສິ່ງແວດລ້ອມທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ, ທ່າແຮງຂອງລົດໄຟຄວາມໄວສູງໃນອາເມລິກາແມ່ນໃຫຍ່ຫຼວງຫຼາຍ. ຂະແໜງການທ່ອງທ່ຽວໄດ້ເລີ່ມເຫັນການຊຸກຍູ້ຢູ່ປະເທດອື່ນໆແລ້ວ ຍ້ອນເຄືອຂ່າຍທາງລົດໄຟທີ່ເຂັ້ມແຂງ. ໃນປັດຈຸບັນສະຫະລັດມີໂອກາດທີ່ຈະປະຕິບັດຕາມເສັ້ນທາງນັ້ນ - ບໍ່ພຽງແຕ່ຫຼຸດຜ່ອນຄວາມແອອັດແລະຫຼຸດຜ່ອນການປ່ອຍອາຍພິດ, ແຕ່ຍັງສ້າງຄວາມເປັນໄປໄດ້ໃຫມ່ສໍາລັບການທ່ອງທ່ຽວ, ທຸລະກິດ, ແລະວິຖີຊີວິດ.
ອາເມລິກາເຂົ້າຮ່ວມບັນດາຜູ້ນຳທາງລົດໄຟຄວາມໄວສູງເຊັ່ນ ອັງກິດ, ຝຣັ່ງ, ຈີນ, ຍີ່ປຸ່ນ, ໂດຍການລົງທຶນໃນເສັ້ນທາງໃໝ່ ແລະ ການປັບປຸງພື້ນຖານໂຄງລ່າງເພື່ອປັບປຸງການເດີນທາງໃຫ້ທັນສະໄໝ. ການເຄື່ອນໄຫວນີ້ເພື່ອແນໃສ່ຊຸກຍູ້ການທ່ອງທ່ຽວແບບຍືນຍົງ, ຫຼຸດຜ່ອນການເພິ່ງພາອາໄສການຂົນສົ່ງທາງອາກາດ ແລະ ເສັ້ນທາງ, ເພີ່ມທະວີການເຊື່ອມຕໍ່ລະຫວ່າງປະເທດ.
ການສ້າງລະບົບທາງລົດໄຟລະດັບໂລກສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມມອງຂ້າມທີ່ດີ — ມັນເຮັດໃຫ້ນັກທ່ອງທ່ຽວມີທາງເລືອກຫຼາຍຂື້ນ, ໃຫ້ການແຂ່ງຂັນກັບອຸດສາຫະກໍາການທ່ອງທ່ຽວ, ແລະກໍານົດຂັ້ນຕອນສໍາລັບອະນາຄົດທີ່ສະຫຼາດກວ່າ, ສະອາດກວ່າ. ເສັ້ນທາງດັ່ງກ່າວແມ່ນໄດ້ຖືກວາງໄວ້ - ທັງໃນຕົວຫນັງສືແລະຕົວເລກ - ສໍາລັບອະນາຄົດທີ່ລົດໄຟຄວາມໄວສູງບໍ່ແມ່ນຄວາມຝັນໃນອາເມລິກາອີກຕໍ່ໄປ, ແຕ່ເປັນຄວາມເປັນຈິງປະຈໍາວັນ.
ການໂຄສະນາ
ວັນພຸດ, ເມສາ 30, 2025
ວັນພຸດ, ເມສາ 30, 2025
ວັນພຸດ, ເມສາ 30, 2025
ວັນພຸດ, ເມສາ 30, 2025